نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 8

توسط little prince
یک شنبه 6 مهر 1393, 3:03 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: نانو فناوری دارویی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1508

نانو فناوری دارویی

با سلام و خسته نباشید خدمت مشاورین خوب موسسه
میشه دانشگاه هایی که دکترای رشته نانو فناوری دارویی و زیست مواد دارویی را برگزار میکنند معرفی کنید و تعداد پذیرش هر کدوم از دانشگاه ها رو ؟و مدت تعهد خدمتی که در این رشته ها هست افراد مشغول به کار در دانشگاه میشن؟
خیلی ممنون از وقتی که میذارین :)
توسط little prince
پنج شنبه 23 آبان 1392, 7:09 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2392

Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

ممنون از پاسخگوییتون
اگه ممکنه بهم بگین امکان قبولی بچه هایی که ارشد رو علوم پزشکی خوندن در دکترای وزارت علوم(مهندسی بافت) هست؟امیرکبیر؟
توسط little prince
پنج شنبه 23 آبان 1392, 12:38 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: نانوتکنولوزی پزشکی یا فیزیک پزشکی؟
پاسخ ها: 9
مشاهده: 6467

Re: نانوتکنولوزی پزشکی یا فیزیک پزشکی؟

میشه با دلیل بگین چرا بین نانو و فیزیک پزشکی برای بچه های رادیولوژی فیزیک پزشکی رو انتخاب میکنین؟
نانو ظرفیت محدودی داره ولی برای کسانی که وقت کافی دارن دست یافتنیه اما بازار کار فیزیک پزشکی تاحدود زیادی پر شده.ممنون میشم دلیل مشاور عزیز رو بدونم
توسط little prince
پنج شنبه 23 آبان 1392, 12:32 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2392

ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

سلام من هدفم دکترای مهندسی بافت هست و تا حالا فکر میکردم برای رسیدن به اون بهترین رشته برای ارشدم آناتومیه اما با دیدن دروسی که بچه های بیومتریال میخونن انگیزم برای بیومتریال بیشتر شده و دچار تردید شدم. دروس ارشد بیومتریال به شدت به مباحث مهندسی بافت نزدیکه و فکر میکنم بچه هایی که این رشته رو بخونن ...
توسط little prince
جمعه 15 شهریور 1392, 8:40 am
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی
پاسخ ها: 17
مشاهده: 12452

Re: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

هزینه بین الملل بیشتر از دانشگاه آزاد هست؟مدرک کدوم معتبرتره؟
توسط little prince
چهار شنبه 13 شهریور 1392, 12:03 pm
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی
پاسخ ها: 17
مشاهده: 12452

Re: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

با سلام من لیسانسم رو روزانه دولتی گرفتم شنیدم که درصورتیکه بخوام کنکور سراسری بدم و دولتی پزشکی رو بیارم باید هزینه شبانه رو برای روزانه بدم. درسته؟
توسط little prince
دو شنبه 11 شهریور 1392, 4:35 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: انتخاب رشته
پاسخ ها: 5
مشاهده: 5131

Re: انتخاب رشته

چون فقط انتخابم اصفهانه بین آناتومی اصفهان (باتوجه به اینکه قطب آناتومیه و ظرفیتش هم 4!)و فیزیک پزشکی اصفهان کدومشو راحت تر قبول میشم. میشه روی آناتومی و فیزیولوژی بیشتر کار کرد و ریاضی کمتر خوند برای قبولی فیزیک پزشکی؟
توسط little prince
دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:17 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: انتخاب رشته
پاسخ ها: 5
مشاهده: 5131

Re: انتخاب رشته

باسلام من فارغ التحصیل رشته رادیولوژی هستم و الان برای خوندن ارشد بین آناتومی و فیزیک پزشکی موندم. از طرفی چون در درسهای حفظی مشکل دارم به سمت فیزیک پزشکی کشیده میشم و از طرف دیگه دکترای آناتومی رو هم دوست دارم. به نظر شما واقعاً با خوندن فیزیک پزشکی امکان کار کردن با ارشد هست با اونم مثه آناتومی اش...

بازگشت به جستجوی پیشرفته