ببخشید منظور از سه درس اصلی کدوم درس ها هستش؟
من شنیدم ک مدرک mhle تا دوسال اعتبار داره,آیا این خبر صحیح هست؟ینی ما بعد از دوسال دوباره باس ازمون mhle بدیم؟ اگه ن پس تا چ مدت اعتبار داره?
ممنون از شما
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 31
- جمعه 22 مرداد 1395, 11:18 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: ...
- پاسخ ها: 5
- مشاهده: 2867
- چهار شنبه 20 مرداد 1395, 7:52 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: ...
- پاسخ ها: 5
- مشاهده: 2867
...
باسلام خدمت کارشناس محترم
میخاستم بدونم با چ درصد هایی میتونم نانو تکنولوژی دارویی قبول شم؟
برا مصاحبه چ مدارک علمی کسب کنم؟
هزینه ازمون زبان mhle چقد هست؟ و در سال چن بار ازمون برگزاری میشه؟ هر چن باری ک بخوام میتونم ازمون بدم؟
ممنون از شما
میخاستم بدونم با چ درصد هایی میتونم نانو تکنولوژی دارویی قبول شم؟
برا مصاحبه چ مدارک علمی کسب کنم؟
هزینه ازمون زبان mhle چقد هست؟ و در سال چن بار ازمون برگزاری میشه؟ هر چن باری ک بخوام میتونم ازمون بدم؟
ممنون از شما
- پنج شنبه 9 مهر 1394, 8:15 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: ؟؟
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2762
Re: ؟؟
ممنون از شما
ببخشید هزینه دوره های تخصصی زبان مثل تافل وایلتس و... چقده؟
چن دوره س؟
باتشکر
ببخشید هزینه دوره های تخصصی زبان مثل تافل وایلتس و... چقده؟
چن دوره س؟
باتشکر
- چهار شنبه 8 مهر 1394, 10:59 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: ؟؟
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2762
؟؟
باسلام
میخواستم بدونم تکمیل ظرفیت کی میاد؟
ممنون
میخواستم بدونم تکمیل ظرفیت کی میاد؟
ممنون
- دو شنبه 2 شهریور 1394, 10:11 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: نتیجه
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2514
Re: نتیجه
ممنون ازشما
- یک شنبه 1 شهریور 1394, 10:43 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: نتیجه
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2514
نتیجه
سلام
ببخشید نتایج کارشناسی ارشد کی اعلام میشه؟
ممنون
ببخشید نتایج کارشناسی ارشد کی اعلام میشه؟
ممنون
- جمعه 2 مرداد 1394, 6:00 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: کمک
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1705
کمک
با سلام
میخاستم بدونم.شهریه دانشگاه ازاد برا رشته سم شناسی چقد هست؟ ممنون
میخاستم بدونم.شهریه دانشگاه ازاد برا رشته سم شناسی چقد هست؟ ممنون
- شنبه 13 تیر 1394, 7:30 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: فوری
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1723
فوری
باسلام
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما
- چهار شنبه 3 تیر 1394, 6:20 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: احتمال قبولی ؟
- پاسخ ها: 12
- مشاهده: 7533
Re: احتمال قبولی ؟
ببخشید من بااین درصدا شانس قبولی در دانشگاه دولتی رو ندارم؟
و در این رشته ها چن نفر پذیرش میشه؟
ممنون میشم جواب بدید
و در این رشته ها چن نفر پذیرش میشه؟
ممنون میشم جواب بدید
- چهار شنبه 3 تیر 1394, 6:15 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: احتمال قبولی ؟
- پاسخ ها: 12
- مشاهده: 7533
Re: احتمال قبولی ؟
ببخشید من شانس قبولی در دانشگاه دولتی بااین درصدا ندارم؟
میشه بگین تو این رشته ها چن نفر پذیرش میشه؟
ممنون
میشه بگین تو این رشته ها چن نفر پذیرش میشه؟
ممنون