نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 3

توسط sheida
یک شنبه 7 دی 1393, 10:33 am
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: لیسانس به پزشکی
پاسخ ها: 40
مشاهده: 35765

Re: لیسانس به پزشکی

تو چه مقطعی اناتومی شرکت کنم؟ مگه این ازمون بعد لیسانس برگزار نمیشه؟ امکانش هست تو ۳,۴ سال اینده این ازمونو دیگه برگزار نکنن؟ اگه کسی بخواد از همون بدو ورور به دانشگاه برای ازمون بخونه چطور بایداطمینان داشته باشه ک چند سال بعد برگزار میشه؟ شما بسته های اموزشی این رشته رو دارید؟
توسط sheida
شنبه 6 دی 1393, 12:33 pm
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: لیسانس به پزشکی
پاسخ ها: 40
مشاهده: 35765

Re: لیسانس به پزشکی

ممنونم, من رشته ام اتاق عمله, ایا دروس مشترکی بین درسای ما و دروس این ازمون هست؟ کدوم دروس؟
توسط sheida
شنبه 29 آذر 1393, 3:44 pm
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: لیسانس به پزشکی
پاسخ ها: 40
مشاهده: 35765

لیسانس به پزشکی

[/siسze]س[size=150]سلام میخواستم بدونم برای قبولی تو ازمون لیسانس به پزشکی مطالعه در سال اخر کفایت میکنه؟ و اگر نه اگه قرار باشه از دو سال قبل بخونیم امکانش هست که منابع ازمون عوض شه و بیهوده باشه خوندنمون؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته