نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 3
- یک شنبه 7 دی 1393, 10:33 am
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: لیسانس به پزشکی
- پاسخ ها: 40
- مشاهده: 35765
Re: لیسانس به پزشکی
تو چه مقطعی اناتومی شرکت کنم؟ مگه این ازمون بعد لیسانس برگزار نمیشه؟ امکانش هست تو ۳,۴ سال اینده این ازمونو دیگه برگزار نکنن؟ اگه کسی بخواد از همون بدو ورور به دانشگاه برای ازمون بخونه چطور بایداطمینان داشته باشه ک چند سال بعد برگزار میشه؟ شما بسته های اموزشی این رشته رو دارید؟
- شنبه 6 دی 1393, 12:33 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: لیسانس به پزشکی
- پاسخ ها: 40
- مشاهده: 35765
Re: لیسانس به پزشکی
ممنونم, من رشته ام اتاق عمله, ایا دروس مشترکی بین درسای ما و دروس این ازمون هست؟ کدوم دروس؟
- شنبه 29 آذر 1393, 3:44 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: لیسانس به پزشکی
- پاسخ ها: 40
- مشاهده: 35765
لیسانس به پزشکی
[/siسze]س[size=150]سلام میخواستم بدونم برای قبولی تو ازمون لیسانس به پزشکی مطالعه در سال اخر کفایت میکنه؟ و اگر نه اگه قرار باشه از دو سال قبل بخونیم امکانش هست که منابع ازمون عوض شه و بیهوده باشه خوندنمون؟