نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط Zahra h
پنج شنبه 2 بهمن 1393, 12:38 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: بيوشيمي باليني
پاسخ ها: 5
مشاهده: 3553

بيوشيمي باليني

سلام كارشناس محترم. ترم7زيست شناسي هستم. قصد دارم در رشته ي بيوشيمي باليني شركت كنم. طبق منابع بيوشيمي لنينجر را خوانده ام بطور كامل. شيمي الي را هم اندك تسلطي دارم. علاوه بر آن سلولي هم ب منابع اضافه شده. ١-كتاب سلولي لوديش چاپ ديبا را ميخوانم ايا منبع خوبيست؟ 2-احتما دارد قبول شوم با اين شرايط؟ 3-...

بازگشت به جستجوی پیشرفته