نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 14

توسط سنتز
سه شنبه 9 تیر 1394, 7:45 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: بودجه بندی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1547

بودجه بندی

با سلام حضور کارشناس گرامی
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟
توسط سنتز
سه شنبه 2 تیر 1394, 10:49 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: ابلاغیه
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1560

ابلاغیه

سلام کارشناس عزیز ببخشید منظور از ابلاغیه جدید داروسازی و تخصصش چیه که رسانه ها می گن تغییرات جدید ابلاغ شده؟
توسط سنتز
پنج شنبه 28 خرداد 1394, 7:21 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: می تونیم امتحان بدیم
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1585

می تونیم امتحان بدیم

سلام کارشناس عزیز ما بچه های شیمی دوباره کلی جزوه گرفتیم احتمال این هست که ما اصلا نتونیم تو آزمون داروسازی شرکت کنیم؟یا فقط شایعه است؟یا هر گرایشی رو نمی تونیم شرکت کنیم؟اون گرایشا کودومان؟لطفا بگین که ما این همه بلا تکلیف نباشیم :shock:
توسط سنتز
سه شنبه 1 اردیبهشت 1394, 8:57 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: انتخاب رشته
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1508

انتخاب رشته

سلام کارشناس عزیز من هم مثل یکی از کاربرهاتون دکتری شیمی آلی مجاز شدم اما شما گفتین که الی نخونید .من پارسال حتی دانشگاههای غیر روزانه هم نرفتم وشما گفتین که فقط واسه روزانه مشکل پیش می اید الان امسال شرایط فرق کرده یا می تونم شبانه-پیام نور -پردیس برم؟بعد اگه دارویی قبول شدم انصراف بدم؟
توسط سنتز
یک شنبه 16 فروردین 1394, 7:25 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: برنامه
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2531

Re: برنامه

ولی من تماس گرفتم گفتن آماده نیست من شیمی دارویی می خوام شرکت کنم
توسط سنتز
شنبه 15 فروردین 1394, 7:02 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: برنامه
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2531

برنامه

کارشناس عزیز با توجه به جامع شدن ازمون داروسازی من الان کتاب شیمی دارویی-فارماکولوژی و درمان شناسی رو دارم به نظر شما چه جوری بخونمشون ؟چون هنوز پکیج شما اماده نیست.می خوام تا شروع آزمون های شما یکبار همه رو خونده باشم
توسط سنتز
شنبه 8 فروردین 1394, 6:50 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: از کجا مطمئنید؟
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2503

Re: از کجا مطمئنید؟

خیلی ممنون
توسط سنتز
شنبه 8 فروردین 1394, 8:20 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: از کجا مطمئنید؟
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2503

از کجا مطمئنید؟

کارشناس عزیز یعنی ما بچه های شیمی با خیال راحت درس بخونیم ؟آخه سایت هنوز رشته های مورد تایید رو اعلام نکرده شما از کجا انقد مطمئنید؟چون ما خیلی معلقیم :(
توسط سنتز
دو شنبه 25 اسفند 1393, 6:53 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: رشته های مورد تایید
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1686

رشته های مورد تایید

کارشناس محترم لطفا واسمون معلوم کنید شیمی می تونه شرکت کنه؟چون هیچی مشخص نیست که درآزمون داروسازی می تونیم یا نه؟
توسط سنتز
جمعه 15 اسفند 1393, 7:30 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دانشجوی دکتری
پاسخ ها: 2
مشاهده: 1965

Re: دانشجوی دکتری

خیلی ممنون از راهنماییتون

بازگشت به جستجوی پیشرفته