با سلام حضور کارشناس گرامی
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 14
- سه شنبه 9 تیر 1394, 7:45 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: بودجه بندی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1547
- سه شنبه 2 تیر 1394, 10:49 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: ابلاغیه
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1560
ابلاغیه
سلام کارشناس عزیز ببخشید منظور از ابلاغیه جدید داروسازی و تخصصش چیه که رسانه ها می گن تغییرات جدید ابلاغ شده؟
- پنج شنبه 28 خرداد 1394, 7:21 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: می تونیم امتحان بدیم
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1585
می تونیم امتحان بدیم
سلام کارشناس عزیز ما بچه های شیمی دوباره کلی جزوه گرفتیم احتمال این هست که ما اصلا نتونیم تو آزمون داروسازی شرکت کنیم؟یا فقط شایعه است؟یا هر گرایشی رو نمی تونیم شرکت کنیم؟اون گرایشا کودومان؟لطفا بگین که ما این همه بلا تکلیف نباشیم 
- سه شنبه 1 اردیبهشت 1394, 8:57 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: انتخاب رشته
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1508
انتخاب رشته
سلام کارشناس عزیز من هم مثل یکی از کاربرهاتون دکتری شیمی آلی مجاز شدم اما شما گفتین که الی نخونید .من پارسال حتی دانشگاههای غیر روزانه هم نرفتم وشما گفتین که فقط واسه روزانه مشکل پیش می اید الان امسال شرایط فرق کرده یا می تونم شبانه-پیام نور -پردیس برم؟بعد اگه دارویی قبول شدم انصراف بدم؟
- یک شنبه 16 فروردین 1394, 7:25 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: برنامه
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2531
Re: برنامه
ولی من تماس گرفتم گفتن آماده نیست من شیمی دارویی می خوام شرکت کنم
- شنبه 15 فروردین 1394, 7:02 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: برنامه
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2531
برنامه
کارشناس عزیز با توجه به جامع شدن ازمون داروسازی من الان کتاب شیمی دارویی-فارماکولوژی و درمان شناسی رو دارم به نظر شما چه جوری بخونمشون ؟چون هنوز پکیج شما اماده نیست.می خوام تا شروع آزمون های شما یکبار همه رو خونده باشم
- شنبه 8 فروردین 1394, 6:50 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: از کجا مطمئنید؟
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2503
Re: از کجا مطمئنید؟
خیلی ممنون
- شنبه 8 فروردین 1394, 8:20 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: از کجا مطمئنید؟
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2503
از کجا مطمئنید؟
کارشناس عزیز یعنی ما بچه های شیمی با خیال راحت درس بخونیم ؟آخه سایت هنوز رشته های مورد تایید رو اعلام نکرده شما از کجا انقد مطمئنید؟چون ما خیلی معلقیم 
- دو شنبه 25 اسفند 1393, 6:53 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: رشته های مورد تایید
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1686
رشته های مورد تایید
کارشناس محترم لطفا واسمون معلوم کنید شیمی می تونه شرکت کنه؟چون هیچی مشخص نیست که درآزمون داروسازی می تونیم یا نه؟
- جمعه 15 اسفند 1393, 7:30 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: دانشجوی دکتری
- پاسخ ها: 2
- مشاهده: 1965
Re: دانشجوی دکتری
خیلی ممنون از راهنماییتون