با عرض سلام و خسته نباشید من ارشد مامایی امتحان دادم درصدهام به این صورت است:
بارداری و زایمان و بیماریهای زنان ۶۸℅ نوزادان ۴۳ ℅ جنین شناسی۷۰ ٪ بهداشت مادر و کودک ۵۳ ٪ بیماریهای داخلی جراحی ۳۷٪
ایا من قبول میشم؟
با تشکر
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- یک شنبه 10 خرداد 1394, 8:24 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: قبول میشم؟
- پاسخ ها: 10
- مشاهده: 6359