نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط امیدی
یک شنبه 10 خرداد 1394, 8:24 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: قبول میشم؟
پاسخ ها: 10
مشاهده: 6359

Re: قبول میشم؟

با عرض سلام و خسته نباشید من ارشد مامایی امتحان دادم درصدهام به این صورت است:
بارداری و زایمان و بیماریهای زنان ۶۸℅ نوزادان ۴۳ ℅ جنین شناسی۷۰ ٪ بهداشت مادر و کودک ۵۳ ٪ بیماریهای داخلی جراحی ۳۷٪
ایا من قبول میشم؟
با تشکر

بازگشت به جستجوی پیشرفته