با سلام
من لیسانس پرستاری از دانشگاه تهران را دارم آیا میتوانم از لیسانس به پزشکی شرکت نمایم کجا و چطور میتوانم ثبت نام کنم
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- یک شنبه 8 فروردین 1395, 8:00 am
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: لیسانس به پزشکی
- پاسخ ها: 40
- مشاهده: 35766