نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 4
- جمعه 14 خرداد 1395, 10:21 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: سوال
- پاسخ ها: 8
- مشاهده: 5747
Re: سوال
سلام و خسته نباشید...میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من کارشناسیم مامایی بوده..برای ارشد تغذیه بخونم خوبه؟؟از نظر بازار کار و جذب این رشته چطوره؟؟؟
- پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:32 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: نانو
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 3494
Re: نانو
سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی میخونند میتونن بعنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناس تحهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟...ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
- پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:31 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: نانو
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 3494
Re: نانو
سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی رو میخونن میتونن به عنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناسی تجهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟؟؟؟...ممنونم میشم اگه راهنمایی کنید
- یک شنبه 9 خرداد 1395, 4:01 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: سوال
- پاسخ ها: 8
- مشاهده: 5747
Re: سوال
سلام من کارشناسی رو در رشته مامایی تموم کردم و الان هم برای شرکت در ازمون کارشناسی ارشد بین رشته های بیوتک پزشکی و نانو تک پزشکی سرگردان شدم...نمیدونم کدومش از لحاظ شرایط کاری و جذب بهتره؟؟؟نمیدونم از کدوم مسیر وارد شد چون دیدم برای دکترا شاخه دارویی هم وجود داره اگر امکانش هست راهنماییم کنید..واقعا...