نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 4

توسط farnoosh1
جمعه 14 خرداد 1395, 10:21 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: سوال
پاسخ ها: 8
مشاهده: 5747

Re: سوال

سلام و خسته نباشید...میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من کارشناسیم مامایی بوده..برای ارشد تغذیه بخونم خوبه؟؟از نظر بازار کار و جذب این رشته چطوره؟؟؟
توسط farnoosh1
پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:32 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: نانو
پاسخ ها: 6
مشاهده: 3494

Re: نانو

سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی میخونند میتونن بعنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناس تحهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟...ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
توسط farnoosh1
پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:31 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: نانو
پاسخ ها: 6
مشاهده: 3494

Re: نانو

سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی رو میخونن میتونن به عنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناسی تجهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟؟؟؟...ممنونم میشم اگه راهنمایی کنید
توسط farnoosh1
یک شنبه 9 خرداد 1395, 4:01 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: سوال
پاسخ ها: 8
مشاهده: 5747

Re: سوال

سلام من کارشناسی رو در رشته مامایی تموم کردم و الان هم برای شرکت در ازمون کارشناسی ارشد بین رشته های بیوتک پزشکی و نانو تک پزشکی سرگردان شدم...نمیدونم کدومش از لحاظ شرایط کاری و جذب بهتره؟؟؟نمیدونم از کدوم مسیر وارد شد چون دیدم برای دکترا شاخه دارویی هم وجود داره اگر امکانش هست راهنماییم کنید..واقعا...

بازگشت به جستجوی پیشرفته