نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 9
- یک شنبه 4 مهر 1395, 9:02 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: توکسین های میکروبی
- پاسخ ها: 9
- مشاهده: 7409
Re: توکسین های میکروبی
خیلی ممنون
- شنبه 3 مهر 1395, 12:44 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: توکسین های میکروبی
- پاسخ ها: 9
- مشاهده: 7409
Re: توکسین های میکروبی
یعنی به نظر شما من که رشته م فیزیولوژی جانوری هست، شانسی برای قبول شدن دارم؟
- چهار شنبه 31 شهریور 1395, 8:16 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: توکسین های میکروبی
- پاسخ ها: 9
- مشاهده: 7409
Re: توکسین های میکروبی
تشکر. یعنی برای شرکت در این رشته حتما باید عضو نیروهای نظامی باشی؟
- چهار شنبه 24 شهریور 1395, 8:32 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: توکسین های میکروبی
- پاسخ ها: 9
- مشاهده: 7409
توکسین های میکروبی
با سلام
لطفا در مورد بازار کار رشته توکسین های میکروبی توضیح بدین
و اینکه فقط دانشگاه بقیۀ الله پذیرش داره
لطفا در مورد بازار کار رشته توکسین های میکروبی توضیح بدین
و اینکه فقط دانشگاه بقیۀ الله پذیرش داره
- چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:52 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: کارنامه
- پاسخ ها: 20
- مشاهده: 11285
Re: کارنامه
اره کارنامه ها مشکل دارن. درصد درس ها جابجا حساب شده. باید زودتر خودشون درست کنن. باید چه کار کنیم
- چهار شنبه 26 خرداد 1395, 8:51 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: دکتری بیوتک
- پاسخ ها: 14
- مشاهده: 8227
Re: دکتری بیوتک
خیلی ممنون
- سه شنبه 25 خرداد 1395, 7:18 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: دکتری بیوتک
- پاسخ ها: 14
- مشاهده: 8227
Re: دکتری بیوتک
تشکر. به نظر شما از بین رشته هایی که میتونم شرکت کنم کدام رشته از لحاظ بازار کار بهتره؟
- دو شنبه 24 خرداد 1395, 11:29 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: دکتری بیوتک
- پاسخ ها: 14
- مشاهده: 8227
دکتری بیوتک
با سلام
من ارشد فیزیولوژی جانوری هستم. به نظر شما برای دکتری بیوتکنولوژی پزشکی شانس قبولی دارم؟ منظورم از لحاظ مصاحبه است و متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری؟
من ارشد فیزیولوژی جانوری هستم. به نظر شما برای دکتری بیوتکنولوژی پزشکی شانس قبولی دارم؟ منظورم از لحاظ مصاحبه است و متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری؟
- یک شنبه 23 خرداد 1395, 8:11 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: انتخاب رشته دکتری
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 6972
انتخاب رشته دکتری
با سلام
من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم. می خواستم بدونم به نظر شما برای مقطع دکتری رشته بیوتکنولوژی پزشکی انتخاب مناسبی هست؟ هم از نظر بازار کار و اینکه برای مصاحبه شانس قبولی دارم ؟ (با توجه به متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری)
با تشکر
من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم. می خواستم بدونم به نظر شما برای مقطع دکتری رشته بیوتکنولوژی پزشکی انتخاب مناسبی هست؟ هم از نظر بازار کار و اینکه برای مصاحبه شانس قبولی دارم ؟ (با توجه به متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری)
با تشکر