نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 9

توسط fatemeh2665
یک شنبه 4 مهر 1395, 9:02 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: توکسین های میکروبی
پاسخ ها: 9
مشاهده: 7409

Re: توکسین های میکروبی

خیلی ممنون
توسط fatemeh2665
شنبه 3 مهر 1395, 12:44 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: توکسین های میکروبی
پاسخ ها: 9
مشاهده: 7409

Re: توکسین های میکروبی

یعنی به نظر شما من که رشته م فیزیولوژی جانوری هست، شانسی برای قبول شدن دارم؟
توسط fatemeh2665
چهار شنبه 31 شهریور 1395, 8:16 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: توکسین های میکروبی
پاسخ ها: 9
مشاهده: 7409

Re: توکسین های میکروبی

تشکر. یعنی برای شرکت در این رشته حتما باید عضو نیروهای نظامی باشی؟
توسط fatemeh2665
چهار شنبه 24 شهریور 1395, 8:32 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: توکسین های میکروبی
پاسخ ها: 9
مشاهده: 7409

توکسین های میکروبی

با سلام
لطفا در مورد بازار کار رشته توکسین های میکروبی توضیح بدین
و اینکه فقط دانشگاه بقیۀ الله پذیرش داره
توسط fatemeh2665
چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:52 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: کارنامه
پاسخ ها: 20
مشاهده: 11285

Re: کارنامه

اره کارنامه ها مشکل دارن. درصد درس ها جابجا حساب شده. باید زودتر خودشون درست کنن. باید چه کار کنیم
توسط fatemeh2665
چهار شنبه 26 خرداد 1395, 8:51 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دکتری بیوتک
پاسخ ها: 14
مشاهده: 8227

Re: دکتری بیوتک

خیلی ممنون
توسط fatemeh2665
سه شنبه 25 خرداد 1395, 7:18 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دکتری بیوتک
پاسخ ها: 14
مشاهده: 8227

Re: دکتری بیوتک

تشکر. به نظر شما از بین رشته هایی که میتونم شرکت کنم کدام رشته از لحاظ بازار کار بهتره؟
توسط fatemeh2665
دو شنبه 24 خرداد 1395, 11:29 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دکتری بیوتک
پاسخ ها: 14
مشاهده: 8227

دکتری بیوتک

با سلام
من ارشد فیزیولوژی جانوری هستم. به نظر شما برای دکتری بیوتکنولوژی پزشکی شانس قبولی دارم؟ منظورم از لحاظ مصاحبه است و متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری؟
توسط fatemeh2665
یک شنبه 23 خرداد 1395, 8:11 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: انتخاب رشته دکتری
پاسخ ها: 13
مشاهده: 6972

انتخاب رشته دکتری

با سلام
من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم. می خواستم بدونم به نظر شما برای مقطع دکتری رشته بیوتکنولوژی پزشکی انتخاب مناسبی هست؟ هم از نظر بازار کار و اینکه برای مصاحبه شانس قبولی دارم ؟ (با توجه به متفاوت بودن رشته ارشد و دکتری)
با تشکر

بازگشت به جستجوی پیشرفته