نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 8
- سه شنبه 9 شهریور 1395, 10:58 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: نمونه کارنامه نانو دارویی
- پاسخ ها: 14
- مشاهده: 8758
Re: نمونه کارنامه نانو دارویی
سلام بنده ارشد بیوشیمی بالینی میخونم برای دکترا بین نانوفناوری دارویی و بیوشیمی بالینی موندم کدوم انتخاب کنم بازار کار کدوم بهتره؟ و اینکه قبولی کدوم راحتره ؟ ممنون میشم جواب بدین
- پنج شنبه 31 تیر 1395, 8:27 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: مشاوره برای دکتری
- پاسخ ها: 15
- مشاهده: 8320
Re: مشاوره برای دکتری
سلام ارشد بیوشیمی بالینی قبول شدم شهر خودم دکترای بیوشیمی بالینی نداره بنظرتون اگه شهر خودم بخونم احتمال قبولی دکترا هستش یا الویت قبولی با شهرهایی هستش ک دکترای این رشته رو دارن؟ و برای اینکه سال اول قبول شم باید از الان بخونم یا زوده؟
- پنج شنبه 31 تیر 1395, 6:21 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: مشاوره برای دکتری
- پاسخ ها: 15
- مشاهده: 8320
Re: مشاوره برای دکتری
جواب بنده رو هم بگید ممنون
- چهار شنبه 30 تیر 1395, 6:10 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: مشاوره برای دکتری
- پاسخ ها: 15
- مشاهده: 8320
Re: مشاوره برای دکتری
سلام ارشد بیوشیمی بالینی قبول شدم شهر خودم دکترای بیوشیمی بالینی نداره بنظرتون اگه شهر خودم بخونم احتمال قبولی دکترا هستش یا الویت قبولی با شهرهایی هستش ک دکترای این رشته رو دارن؟ و برای اینکه سال اول قبول شم باید از الان بخونم یا زوده؟
- پنج شنبه 17 تیر 1395, 6:21 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
- پاسخ ها: 7
- مشاهده: 2858
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
سلام ببخشید بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره یا نانوتکنولوژی؟
- سه شنبه 15 تیر 1395, 2:55 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: قبولی مازاد
- پاسخ ها: 2
- مشاهده: 1818
Re: قبولی مازاد
maryam20 نوشته شده:سلام
با رتبه 600 بیوشیمی بالینی ایا احتمال قبولی در هریک از دانشگاههای مازاد می رود؟ کدامیک؟
سلام حیف نیست بری مازاد 25 میلیون پول خرج کنی بنظر من بمون سال بعد و تو یکی از این موسسات ثبت نام کن نهایتش یک میلیون برات هزینه برمیداره یه دانشگاه دولتی م قبول میشی
- یک شنبه 13 تیر 1395, 9:43 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 10
- مشاهده: 5148
Re: احتمال قبولی
سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟ سلام بجز تهران مابقیو قبولید مسهد ممنون که جواب دادید من فعلا انتخاب شهر نکردم خودم ساکن زنجانم بیوشیمی زنجان میگن زیاد خوب نیست و دکترا هم نداره میترسم ارشد زنجان بخونم برا د...
- چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:53 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: کارنامه
- پاسخ ها: 20
- مشاهده: 11263
Re: کارنامه
سلام بنده هم علوم ازمایشگاهی یک هستم ولی درصدام درسته با این درصدا میشه روزانه قبول شد بیوشیمی 65 زیست 60 زبان 40 شیمی 34