نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 8

توسط maryam20
جمعه 16 مهر 1395, 4:23 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دکتری 96
پاسخ ها: 10
مشاهده: 8445

دکتری 96

سلام
سرمایه گذاری بین دو رشته بیوتکنولوژی پزشکی و ویروس شناسی کدامیکی میارزه؟ چون متاسفانه هنوز نتونستم بین این دو رشته انتخابی داشته باشم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
ممنون
توسط maryam20
سه شنبه 15 تیر 1395, 7:06 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: قبولی مازاد
پاسخ ها: 2
مشاهده: 1824

قبولی مازاد

سلام
با رتبه 600 بیوشیمی بالینی ایا احتمال قبولی در هریک از دانشگاههای مازاد می رود؟ کدامیک؟
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 1:26 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: مشاوره ضروری
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2303

Re: مشاوره ضروری

امسال برای کدوم یکی فرمودید شانسمو امتحان کنم؟ برای دکتری آزاد یا وزارت بهداشت؟
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 11:04 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: مشاوره ضروری
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2303

مشاوره ضروری

سلام من به راهنمایی شما نیاز دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. من 28 سالمه. کارشناسی ارشد میکروب شناسی از دانشگاه آزاد با معدل 15/26 و کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه رازی کرمانشاه. پایان نامه ام رو در پاستور گذروندم و یک سال هم به عنوان همکار طرح در پاستور بودم. سه مقاله دارم و یک کنفرانس در همایش...
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 9:56 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: بیوشیمی بالینی
پاسخ ها: 7
مشاهده: 4047

Re: بیوشیمی بالینی

کارشناس آموزشی نوشته شده:سلام
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید


سلام
میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید؟ همزمان یعنی چطور؟
ممنون میشم.
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:13 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: کارنامه
پاسخ ها: 20
مشاهده: 11281

Re: کارنامه

سلام
منم فکر میکنم درصد درس ژنتیکم رو اشتباه دادن، لطفا راهنمایی کنید باید چه کنیم؟
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:11 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: قبولی مازاد
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1299

قبولی مازاد

سلام
کسی که مازاد وزارت بهداشت قبول میشه میتونه واسه سال دیگه هم ازمون ارشد وزارت بهداشت بده؟
توسط maryam20
پنج شنبه 10 تیر 1395, 6:54 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: قبولی ارشد وزارت بهداشت
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1500

قبولی ارشد وزارت بهداشت

سلام
برای انتخاب رشته سوال داشتم، لطفا خیلی زود جواب بدید چون فقط فردا رو وقت دارم.
من مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 رو امتحان دادم، میخواستم بدونم برای انتخاب رشته میشه هر سه رشته رو بر اساس الویتهای خودم انتخاب کنم؟
و اینکه رتبه 650 بیوشیمی بالینی بین الملل شهید بهشتی قبول میشه؟
لطفا زود جواب بدید
ممنون

بازگشت به جستجوی پیشرفته