نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- یک شنبه 20 تیر 1395, 7:08 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48749
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
سلام من دانشجویی رشته شیمی محض ورودی سال 94هستم..خیلی زیاد به پزشکی علاقه دارم و قصد دارم 4سال دیگه تو این ازمون شرکت کنم..ب نظر شما ایا این ازمون 4سال دیگه هم برگزار میشه؟و اینکه من متاسفانه معدل دیپلمم17هستش..میشه برای اینکه تا 4سال دیگه بتونم سهمیه استعداد درخشان بگیرم راهنماییم کنید؟؟اگه معدل ال...