با سلام و خسته نباشید.
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 5
- پنج شنبه 24 تیر 1395, 9:17 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: انتخاب رشته
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1626
- چهار شنبه 23 تیر 1395, 7:23 am
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48749
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
ممنون....خیلی لطف کردید
- چهار شنبه 23 تیر 1395, 7:23 am
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48749
- سه شنبه 22 تیر 1395, 12:12 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48749
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
خیلی ممنون از پاسخگویی سریعتون....ولی متوجه نشدم یعنی هم باید ثبت اختراع داشته باشیم هم مقامات تو جشنواره ها هم برگزیده های المپیاد؟؟؟نمیشه فقط یکی از این شروطو دارا بود و شرط معدل برامون لحاظ نشه؟؟
- دو شنبه 21 تیر 1395, 8:22 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48749
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با سلام و خسته نباشید....میخاستم ببینم تمام شرایط و مواردی که برای استعداد درخشان گفته شده بود را باید داشته باشیم یا داشتن یک شرط برای معافیت از شرط معدل کافیست؟؟
و سوال دوم اینه که چطور میشه دانشکده مارو به عنوان استعداد درخشان به علوم پزشکی معرفی کنه؟؟
و سوال دوم اینه که چطور میشه دانشکده مارو به عنوان استعداد درخشان به علوم پزشکی معرفی کنه؟؟