نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط HASTIIIII
یک شنبه 17 مرداد 1395, 3:20 pm
انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
پاسخ ها: 72
مشاهده: 48790

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

سلام
من دانشجوی سال 3 مهندسی نفت ام .ایا منم میتونم در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم یا فقط این ارمون برای رشته های مرتبط با پزشکیه؟
برای این ازمون هم شما بسته اموزشی دارید؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته