سلام
من دانشجوی سال 3 مهندسی نفت ام .ایا منم میتونم در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم یا فقط این ارمون برای رشته های مرتبط با پزشکیه؟
برای این ازمون هم شما بسته اموزشی دارید؟
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- یک شنبه 17 مرداد 1395, 3:20 pm
- انجمن: آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه
- موضوع: آزمون پزشکی از لیسانس
- پاسخ ها: 72
- مشاهده: 48790