faridmostafaie نوشته شده:به نام خدا
کارشناس محترم و بقیه ی دوستان درسته که وزارت بهداشت 10 الی 15 درصد به درصدی که خودمون محاسبه میکنیم اضافه میکنه؟
سلام. همچین چیزی نیست اون نمره ی تراز هست و با درصد دروس فرق میکنه.
faridmostafaie نوشته شده:به نام خدا
کارشناس محترم و بقیه ی دوستان درسته که وزارت بهداشت 10 الی 15 درصد به درصدی که خودمون محاسبه میکنیم اضافه میکنه؟
educational نوشته شده:سلام خانم مینویی
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com