نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط mahsa.m
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1396, 3:37 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: سوال از کارشناس محترم
پاسخ ها: 33
مشاهده: 14061

Re: سوال از کارشناس محترم

سلام به همه دوستان من به عنوان کسی که دانشجوی phd علوم سلولی کاربردی هستم و بهتون توصیه میکنم این رشته یا شرکت نکنین یا فقط دانشگاههای تهران چون شهرستان اصلا نه استاد تخصصی این رشته رو دادن نه امکاناتش رو، حتی خود دانشگاههای تهران هم برا بعضی دروس تخصصی مشکل دارن، رشته نوین تو ایران خوندن واقعا اشتب...

بازگشت به جستجوی پیشرفته