سلام كارشناس عزيز و محترم
به نظر شما نمره زبان مشروط ٤٩ چطوره بازم شركت كنم و امتحان زبان بدم تازمان مصاحبه ؟يا وقتم رو تا زمان مصاحبه بگذارم روي مطالعه موارد ديگر كه تو مصاحبه مي پرسم؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد بنده رو
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 8
- جمعه 11 خرداد 1397, 6:37 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 10
- مشاهده: 5072
- سه شنبه 8 خرداد 1397, 9:18 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 10
- مشاهده: 5072
Re: احتمال قبولی
کارشناس آموزشی نوشته شده:سلام
50 به بالا
سلام ممنون از جوابتون بنده فاندامتال ٤٧٠٦ و آمار ٣٦٠٧ درصد استعداد ١٠ درصد بنظرتون امكان قبولي هست ؟
- یک شنبه 6 خرداد 1397, 6:05 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 10
- مشاهده: 5072
احتمال قبولی
سلام. میخواستم بپرسم برای قبولی در دکتری پرستاري ميانگين درصدها باید چقدر باشه؟
- پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397, 3:16 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 6235
احتمال قبولی
سلام این درصد ها در دكتري پرستاري امسال (٩٧ )به نظرتون چطوره …اصول پرستاری ۴۷/۶ آمار و روش تحقیق ۳۶/۷ و استعداد ۱۰ درصد. ممنون
- پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397, 5:14 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: دكتري پرستاري
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2292
دكتري پرستاري
سلام این درصد ها در دكتري پرستاري به نظرتون چطوره احتمال قبولي هست …اصول پرستاری ۴۷/۶ آمار و روش تحقیق ۳۶/۷ و استعداد ۱۰ درصد. ممنون
- چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397, 7:35 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: شانس قبولی
- پاسخ ها: 4
- مشاهده: 2343
Re: شانس قبولی
سلامكارشناس محترم این درصد ها جهت كتري پرستاري امسال به نظرتون چطوره …اصول پرستاری ۴۷/۶ آمار و روش تحقیق ۳۶/۷ و استعداد ۱۰ درصد. ممنون میشم نظراتتون رو بنویسید
- چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397, 7:33 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 6235
Re: احتمال قبولی
سلام دوستان کسی امسال تو گروه پرستاری دکتری امتحان داده ! امتحان چطوربود ! این درصد ها به نظرتون چطوره …اصول پرستاری ۴۷/۶ آمار و روش تحقیق ۳۶/۷ و استعداد ۱۰ درصد. ممنون میشم نظراتتون رو بنویسید
- چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397, 3:45 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: احتمال قبولی
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 6235
Re: احتمال قبولی
سلام دوستان کسی امسال پرستاری دکتری امتحان داده ! امتحان چطوربود ! این درصد ها به نظرتون چطوره …اصول پرستاری ۴۷/۶ آمار و روش تحقیق ۳۶/۷ و استعداد ۱۰ درصد. ممنون میشم نظراتتون رو بنویسید