نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 4

توسط Roghayeh20
دو شنبه 7 خرداد 1397, 7:22 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: سهمیه استعداد درخشان
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2766

Re: سهمیه استعداد درخشان

با سلام
تا اونجایی که بنده میدونم بدون آزمون از مقطع کارشناسی ارشد به دکترا در وزارت بهداشت از طریق سهمیه استعداد درخشان وجود نداره
شما تنها 10 درصد سهمیه دارید
توسط Roghayeh20
دو شنبه 7 خرداد 1397, 7:19 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: سهمیه
پاسخ ها: 14
مشاهده: 7456

Re: سهمیه

سلام بنده از دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان هستم که امسال در آزمون دکترا شرکت کردم سوال بنده اینه که تاثیر سهمیه 10 درصدی استعداد درخشان برای دعوت شدن به مصاحبه هست؟ منظورم اینه که آیا اگر 90 درصد نمره تراز نفر آخر رو بیارم دعوت میشم مصاحبه؟ یا اینکه تاثیر این موضوع پس از مصاحبه و بمنظور انت...
توسط Roghayeh20
دو شنبه 7 خرداد 1397, 7:18 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: پرسش
پاسخ ها: 5
مشاهده: 4256

Re: پرسش

نده آزمون دکترا رو شرکت کردم
درصدام به این صورته:
فاندامنتال 40 درصد
روش تحقیق و آمار 59 درصد
استعداد 5 درصد

به نظرتون شانسی دارم؟
توسط Roghayeh20
دو شنبه 7 خرداد 1397, 7:01 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: دكتري پرستاري
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2293

Re: دكتري پرستاري

بنده آزمون دکترا رو شرکت کردم
درصدام به این صورته:
فاندامنتال 38.5 درصد
روش تحقیق و آمار 59 درصد
استعداد 5 درصد

به نظرتون شانسی دارم برای دعوت به مصاحبه؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته