سلام با رتبه ۳۷سهمیه و۴۲کل رشته ژنتیک انسانی وسهمیه آزاد با توجه به کاهش ظرفیتا و همچنین سهمیه۲۵٪و۵٪روزانه قبول میشم؟
چون اصلا نمیخوام شهریه پردازا رو انتخاب کنم ..پولشم ندارم که انتخاب کنم ....
با تشکر
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- یک شنبه 28 مرداد 1397, 6:36 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: قبولي
- پاسخ ها: 106
- مشاهده: 48101