نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط Ali kamel
یک شنبه 28 مرداد 1397, 6:36 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: قبولي
پاسخ ها: 106
مشاهده: 48101

Re: قبولي

سلام با رتبه ۳۷سهمیه و۴۲کل رشته ژنتیک انسانی وسهمیه آزاد با توجه به کاهش ظرفیتا و همچنین سهمیه۲۵٪و۵٪روزانه قبول میشم؟
چون اصلا نمیخوام شهریه پردازا رو انتخاب کنم ..پولشم ندارم که انتخاب کنم ....
با تشکر

بازگشت به جستجوی پیشرفته