آزمون پزشکی از لیسانس

atusa
پست: 3
تاریخ عضویت: چهار شنبه 18 شهریور 1394, 8:54 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط atusa » چهار شنبه 18 شهریور 1394, 8:58 am

سلام امسال یعنی دوره نهم ازمون لیسانس به پزشکی برگزارمیشه؟؟؟؟؟وایااین ازمون ارزش وقت گذاشتن داره؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 19 شهریور 1394, 3:17 pm

بله
بله بستگی به شرایطتون داره رقابت شدیده

atusa
پست: 3
تاریخ عضویت: چهار شنبه 18 شهریور 1394, 8:54 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط atusa » سه شنبه 24 شهریور 1394, 6:38 am

باسلام من میخوام برای شرکت درازمون لیسانس به پزشکی تافل بگیرم میشه منوراهنمایی کنید؟وایاهرگونه تافلی قابل قبوله؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط مشاور معین » چهار شنبه 25 شهریور 1394, 5:21 am

با سلام
بله و باید حد نصاب نمره 500 باشد.

orkide
پست: 2
تاریخ عضویت: سه شنبه 14 مهر 1394, 5:52 pm

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط orkide » سه شنبه 14 مهر 1394, 5:57 pm

سلام یکی کمکم کنه من میخوام آزمون لیسانس به پزشکی بدم . برج 4 سال 95 فارغ التحصیل میشم یعنی واسه ثبت نام در دانشگاه در صورت قبولی مدرکمو دارم . میتونم امسال آزمون بدم ؟ اگه بخوام آزمون بدم باید چطوری شروع به خوندن کنم اونم تو این فرصت کوتاه .

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط مشاور معین » شنبه 18 مهر 1394, 2:45 pm

با سلام
اگر همه ی شرایط این آزمون را دارید می توانید شرکت کنید.
درس خواندن را بهتر از درس هایی که ضریب بالاتر دارند شروع کنید.

Jesytara
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه 24 مهر 1394, 7:49 pm

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط Jesytara » جمعه 24 مهر 1394, 8:04 pm

سلام دانشجوی ترم هفت مهندسی هستم و امسال هم در لیسانس به پزشکی و هم در رشته خودم در کنکور ارشد شرکت خواهم کرد. در صورت قبولی در ارشد آزاد رشته و دانشگاه فعلی ام به دلیل نه ترمه شدن لیسانس ورودی فوق لیسانس در ترم بهمن خواهم بود. سوال من این است که با وجود قبولی در ارشد، و با توجه به اینکه ثبت نام آزمون پزشکی از دی شروع خواهد شد آیا سال دیگر هم شرایط شرکت در این آزمون را دارم یا خیر؟ چون احتمالا در دی ماه دانشجوی ارشد محسوب نشوم و از بهمن ماه ارشد را شروع کنم. با تشکر از وقتی که در اختیارمان میگذارید

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط مشاور معین » شنبه 25 مهر 1394, 6:20 am

با سلام
اگر شرایط سنی را سال آینده هم دارید می توانید شرکت کنید

Jesytara
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه 24 مهر 1394, 7:49 pm

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط Jesytara » شنبه 25 مهر 1394, 8:47 am

با تشکر از پاسخ سریع شما.
سوال دیگرم این است که ، ثبت نام ارشد ورودی بهمن اواخر دیماه انجام میشود، از شروط این امتحان پزشکی به لیسانس دانشجوی ارشد نبودن است، آیا اگر قبل از ثبت نام در امتحان، مثلا چند روز قبل ب
رای شروع ارشد دانشگاه خودم ثبت نام کنم باز هم شرایط شرکت را دارم؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: آزمون پزشکی از لیسانس

پستتوسط مشاور معین » یک شنبه 26 مهر 1394, 6:03 am

با سلام
برای شرکت در این آزمون باید تمام شرایط را داشته باشید.
اگر دانشجوی ارشد باشید نمی توانید دراین آزمون شرکت کنید.


بازگشت به “آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان