صفحه 1 از 5

لیسانس به پزشکی

ارسال شده: شنبه 29 آذر 1393, 3:44 pm
توسط sheida
[/siسze]س[size=150]سلام میخواستم بدونم برای قبولی تو ازمون لیسانس به پزشکی مطالعه در سال اخر کفایت میکنه؟ و اگر نه اگه قرار باشه از دو سال قبل بخونیم امکانش هست که منابع ازمون عوض شه و بیهوده باشه خوندنمون؟

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: شنبه 29 آذر 1393, 7:42 pm
توسط کارشناس آموزشی
خیر-خیر

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: شنبه 6 دی 1393, 12:33 pm
توسط sheida
ممنونم, من رشته ام اتاق عمله, ایا دروس مشترکی بین درسای ما و دروس این ازمون هست؟ کدوم دروس؟

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: شنبه 6 دی 1393, 3:42 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگر آناتومی شرکت کنید اکثر دروسش مشترکه

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: یک شنبه 7 دی 1393, 10:33 am
توسط sheida
تو چه مقطعی اناتومی شرکت کنم؟ مگه این ازمون بعد لیسانس برگزار نمیشه؟ امکانش هست تو ۳,۴ سال اینده این ازمونو دیگه برگزار نکنن؟ اگه کسی بخواد از همون بدو ورور به دانشگاه برای ازمون بخونه چطور بایداطمینان داشته باشه ک چند سال بعد برگزار میشه؟ شما بسته های اموزشی این رشته رو دارید؟

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: یک شنبه 7 دی 1393, 1:31 pm
توسط کارشناس آموزشی
ارشد-چرا-معلوم نیست-امسال برگزاربشه سال بعد هم میشه-بله

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: یک شنبه 8 فروردین 1395, 8:00 am
توسط zareciti
با سلام
من لیسانس پرستاری از دانشگاه تهران را دارم آیا میتوانم از لیسانس به پزشکی شرکت نمایم کجا و چطور میتوانم ثبت نام کنم

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: دو شنبه 9 فروردین 1395, 9:09 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله میتونید
ازلینک زیر کل شرایطومیتونید ببینید

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: جمعه 10 اردیبهشت 1395, 5:13 pm
توسط .farajiZeinab
سلا.خسته نباشين.چند تا سوال داشتم.اول اينكه بنده دانشجوي ترم ٤ پرستاري هستم و ميخوام كه كنكور ليسانس به پزشكي بدم.شرايط كلاس هاي شما چه طور هست؟چه قدر زمان ميبره؟جامعه آماري آزمون ليسانس به پزشكي تقريبا چند نفر هست؟يك سال خوندن براي اين آزمون كفايت ميكنه يا من شروع كنم از تابستون؟

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: جمعه 10 اردیبهشت 1395, 5:15 pm
توسط .farajiZeinab
سلام.خسته نباشين.كلاس هاي آموزشي آزمون ليسانس به پزشكي شما چه مدت هست؟