آزمون زبان mche
ارسال شده: پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394, 3:29 pm
سلام، خدا قوت،
ببخشید آزمون mcheهمون msrt هست؟؟
من شنیدم راحت ترین مدرک زبانیه که میشه گرفت، درسته؟؟
میشه بفرمایید این ازمون شامل مهارت اسپیکینگ هم میشه یا نه؟؟؟ یا فقط گرامر و ریدینگ و لیسینیگه؟؟
این مدرک زبان برای مصاحبه دکتری مورد قبوله؟؟
و سوال آخر اینکه برای قبولی تو این آزمون حداقل در چه سزحی از زبان باشی؟؟؟؟
ممنونم ازتون
ببخشید آزمون mcheهمون msrt هست؟؟
من شنیدم راحت ترین مدرک زبانیه که میشه گرفت، درسته؟؟
میشه بفرمایید این ازمون شامل مهارت اسپیکینگ هم میشه یا نه؟؟؟ یا فقط گرامر و ریدینگ و لیسینیگه؟؟
این مدرک زبان برای مصاحبه دکتری مورد قبوله؟؟
و سوال آخر اینکه برای قبولی تو این آزمون حداقل در چه سزحی از زبان باشی؟؟؟؟
ممنونم ازتون