صفحه 1 از 1

آزمون زبان mche

ارسال شده: پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394, 3:29 pm
توسط یاس
سلام، خدا قوت،
ببخشید آزمون mcheهمون msrt هست؟؟
من شنیدم راحت ترین مدرک زبانیه که میشه گرفت، درسته؟؟
میشه بفرمایید این ازمون شامل مهارت اسپیکینگ هم میشه یا نه؟؟؟ یا فقط گرامر و ریدینگ و لیسینیگه؟؟
این مدرک زبان برای مصاحبه دکتری مورد قبوله؟؟
و سوال آخر اینکه برای قبولی تو این آزمون حداقل در چه سزحی از زبان باشی؟؟؟؟
ممنونم ازتون

Re: آزمون زبان mche

ارسال شده: یک شنبه 20 اردیبهشت 1394, 4:11 am
توسط کارشناس آموزشی
بله آزمون mcheهمون msrt هست
بله راحت ترین مدرک زبانیه که میشه گرفت، درسته
خیر این ازمون شامل مهارت اسپیکینگ نمیشه ،فقط گرامر و ریدینگ و لیسینیگه
این مدرک زبان برای مصاحبه دکتری مورد قبوله
متوسط باید باشید

Re: آزمون زبان mche

ارسال شده: یک شنبه 20 اردیبهشت 1394, 7:55 am
توسط یاس
خیلی ممنونم، خیلی خلاصه ولی جامع پاسخ سوالاتم رو گرفتم،
موفق و شاد باشید.

Re: آزمون زبان mche

ارسال شده: دو شنبه 21 اردیبهشت 1394, 3:55 am
توسط کارشناس آموزشی
خواهش میکنم
موفق باشید

Re: آزمون زبان mche

ارسال شده: پنج شنبه 14 خرداد 1394, 8:14 pm
توسط 202020
سلام میشه در مورد ازمون md phdتوضیح بدبد وبگید چه رشته های میتونن شرکت کنن ممنون

Re: آزمون زبان mche

ارسال شده: شنبه 16 خرداد 1394, 4:15 am
توسط کارشناس آموزشی
فقط پزشکان عمومی