صفحه 1 از 1

کنکور مجدد

ارسال شده: سه شنبه 29 تیر 1395, 7:52 pm
توسط تهران
من فارغ التحصیل کلرشناسی دانشگاه دولتی ام ....اگه دوباره کنکور بدم و پزشکی یا دندون دولتی بیارم ....چقدر شهریه میگیرن؟ بیشتر یا کمتر از آزاد؟

Re: کنکور مجدد

ارسال شده: چهار شنبه 30 تیر 1395, 3:59 am
توسط کارشناس آموزشی
سالی25 برای دندان30میلیون دوبرابرآزاد

Re: کنکور مجدد

ارسال شده: سه شنبه 4 آبان 1395, 8:24 pm
توسط تهران
ولی من شنیدم برای دانشگاههای مختلف متفاوته و کم تر از آزاده و تو هر دانشگاهی یه کمیسیون تشکیل میدن و انجا میزان شهریه مشخص میشه

Re: کنکور مجدد

ارسال شده: یک شنبه 9 آبان 1395, 5:36 am
توسط کارشناس آموزشی
بله همینطوره