کنکور مجدد
ارسال شده: سه شنبه 29 تیر 1395, 7:52 pm
من فارغ التحصیل کلرشناسی دانشگاه دولتی ام ....اگه دوباره کنکور بدم و پزشکی یا دندون دولتی بیارم ....چقدر شهریه میگیرن؟ بیشتر یا کمتر از آزاد؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/