بودجه بندی

سنتز
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 16 بهمن 1393, 7:44 pm

بودجه بندی

پستتوسط سنتز » سه شنبه 9 تیر 1394, 7:45 pm

با سلام حضور کارشناس گرامی
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بودجه بندی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 10 تیر 1394, 6:11 am

درود برشما
راستش کسایی که توکلاس ها شرکت میکنند احتمال 90% قبولی در رشته رو دارند چون حجم مطالب زیاد و سنگینه ، بنظرم روی فارماکولوژی که ضریب بیشتری توی تمامی درس ها داره بایستی وقت بیشتری بذاری ، شیمی دارویی رو بدون کلاس نتیجه نمیگیری


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان