سلام
آیا رتبه ای که برای ما در کارنامه دکترای تخصصی آمده است تعیین کننده قبولی ماست؟
مثلا 20 نفر پزشکی مولکولی در کل کشور پذیرش می شوند. الان رتبه فرد شده 17، یعنی ختما اگر آن همه جا را بزند باید بالخره یک جا قبول شه. درسته؟
اخه یک جایی خوندم که فقط رتبه ملاک نیست و نمره هم مهمه. مثلا اگر رتبه هم خوب باشده و در محدوة قبولی باشه ولی اگر نمره پائین باشده ممکنه فرد قبول نشه
سوال مهم، رتبه و پذیرش
Re: سوال مهم، رتبه و پذیرش
رتبه یک فرد براساس نمره حساب میشه ، پس هرکی نمره بالاتری داره رتبه بهتری داره. پس سنجش نهایی براساس رتبه اس.
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان