...

تحصیلات تکمیلی
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 آذر 1392, 5:12 pm

...

پستتوسط تحصیلات تکمیلی » چهار شنبه 20 مرداد 1395, 7:52 pm

باسلام خدمت کارشناس محترم
میخاستم بدونم با چ درصد هایی میتونم نانو تکنولوژی دارویی قبول شم؟
برا مصاحبه چ مدارک علمی کسب کنم؟
هزینه ازمون زبان mhle چقد هست؟ و در سال چن بار ازمون برگزاری میشه؟ هر چن باری ک بخوام میتونم ازمون بدم؟
ممنون از شما

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: ...

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 21 مرداد 1395, 11:50 am

سلام
سه درس اصلی ضریبدارتون باید بالای 60باشه
هرمدرکی که مرتبط بااین موضوع باشه کتاب مقاله و...آمادگی برای آزمون عملی درآزمایشگاه
50هزارتومان-سالی 6بار-بله

farm95
پست: 34
تاریخ عضویت: شنبه 9 مرداد 1395, 8:38 am

Re: ...

پستتوسط farm95 » پنج شنبه 21 مرداد 1395, 12:10 pm

کارشناس محترم میشه بفرمایید بامیانگین 50 و فقط یک درس بالای 60 درصد و رزومه خوب میشه روزانه داروسازی قبول شداگه نه که وقتمو برای مصاحبه تلف نکنم به کارو زندگیم برسم. ممنون میشم پاسخ شفاف بدید

تحصیلات تکمیلی
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 آذر 1392, 5:12 pm

Re: ...

پستتوسط تحصیلات تکمیلی » جمعه 22 مرداد 1395, 11:18 am

ببخشید منظور از سه درس اصلی کدوم درس ها هستش؟
من شنیدم ک مدرک mhle تا دوسال اعتبار داره,آیا این خبر صحیح هست؟ینی ما بعد از دوسال دوباره باس ازمون mhle بدیم؟ اگه ن پس تا چ مدت اعتبار داره?
ممنون از شما

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: ...

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 22 مرداد 1395, 4:53 pm

سیوتکس،فارما،شیمی دارویی
بله -بله-2سال

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: ...

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 22 مرداد 1395, 4:56 pm

farm95 نوشته شده:کارشناس محترم میشه بفرمایید بامیانگین 50 و فقط یک درس بالای 60 درصد و رزومه خوب میشه روزانه داروسازی قبول شداگه نه که وقتمو برای مصاحبه تلف نکنم به کارو زندگیم برسم. ممنون میشم پاسخ شفاف بدید

سلام
بله میشه


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان