با سلام
ایا با میانگین 30 درصد امکان دعوت به مصاحبه در رشته اموزش پزشکی هست؟
مصاحبه
-
educational
- پست: 18
- تاریخ عضویت: یک شنبه 13 اردیبهشت 1394, 7:40 pm
Re: مصاحبه
سلام خانم مینویی
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com
-
اینجا نیست
- پست: 3
- تاریخ عضویت: دو شنبه 25 مرداد 1395, 5:26 pm
Re: مصاحبه
educational نوشته شده:سلام خانم مینویی
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com
چه میانگین خوبی.
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان