مصاحبه

marziehminooei
پست: 30
تاریخ عضویت: پنج شنبه 20 خرداد 1395, 11:42 am

مصاحبه

پستتوسط marziehminooei » چهار شنبه 13 مرداد 1395, 12:34 pm

با سلام
ایا با میانگین 30 درصد امکان دعوت به مصاحبه در رشته اموزش پزشکی هست؟

educational
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 اردیبهشت 1394, 7:40 pm

Re: مصاحبه

پستتوسط educational » چهار شنبه 13 مرداد 1395, 1:22 pm

سلام خانم مینویی
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com

اینجا نیست
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 25 مرداد 1395, 5:26 pm

Re: مصاحبه

پستتوسط اینجا نیست » دو شنبه 25 مرداد 1395, 5:39 pm

educational نوشته شده:سلام خانم مینویی
من پارسال همین رشته با میانگین 35 دعوت به مصاحبه شدم اما قبول نشدم
امسال هم شرکت کردم میانگینم 52 زدم اما باز نگرانم چون هر سال بستگی به رقیب داره و سختی سوالات دارد
اگه خواستین برا راهنمایی بیشتر این ایمیلم kahmadi73@yahoo.com



چه میانگین خوبی.


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان