نمونه کارنامه نانو دارویی

faridmostafaie
پست: 115
تاریخ عضویت: دو شنبه 18 مرداد 1395, 8:36 pm

Re: نمونه کارنامه نانو دارویی

پستتوسط faridmostafaie » جمعه 22 مرداد 1395, 8:35 am

vpmehdi4 نوشته شده:
faridmostafaie نوشته شده:
کارشناس آموزشی نوشته شده:پایه شيمي الي            نانوفناوري دارويي رتبه32 تبريز-مازاد با پرداخت شهريه -بين الملل سابق کل:62.3832 مصاحبه 17.1360 سم شناسي وداروشناسي 74.6334 داروسازي باليني 33.0276 فارماسيوتيكس 49.0008 شيمي دارويي 89.8824 فارماكوگنوزي 41.5548 بيوتكنولوژي دارويي 37.4034

آقای کارشناس با این درصد ها واقعا مازاد قبول شده؟


خیلی بالا زده! آقای کارشناس لطفا تجدید نظر بفرمایید
در حد قبولی تهرانه

شاید فارماسیوتیکسو که در نانو ضریبش 3 هستش 50 زده برای همون مازاد قبول شده و شایدم انتخاب رشته اشتباه سهوی کرده باشه.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نمونه کارنامه نانو دارویی

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 22 مرداد 1395, 4:50 pm

سلام
این کارنامه واقعیه که خود سنجش بنابه دلایلی به درصدهای خام افراد درصدهایی اضافه میکنه احتمالابین10تا15درصدبراساس نمودار اضافه میکنند

امیر688
پست: 8
تاریخ عضویت: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:43 am

Re: نمونه کارنامه نانو دارویی

پستتوسط امیر688 » سه شنبه 9 شهریور 1395, 10:58 am

سلام بنده ارشد بیوشیمی بالینی میخونم برای دکترا بین نانوفناوری دارویی و بیوشیمی بالینی موندم کدوم انتخاب کنم بازار کار کدوم بهتره؟ و اینکه قبولی کدوم راحتره ؟ ممنون میشم جواب بدین

اینجا نیست
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 25 مرداد 1395, 5:26 pm

Re: نمونه کارنامه نانو دارویی

پستتوسط اینجا نیست » سه شنبه 9 شهریور 1395, 7:48 pm

کارشناس آموزشی نوشته شده:پایه شيمي الي            نانوفناوري دارويي رتبه32 تبريز-مازاد با پرداخت شهريه -بين الملل سابق کل:62.3832 مصاحبه 17.1360 سم شناسي وداروشناسي 74.6334 داروسازي باليني 33.0276 فارماسيوتيكس 49.0008 شيمي دارويي 89.8824 فارماكوگنوزي 41.5548 بيوتكنولوژي دارويي 37.4034



با سلام. این اعداد درصد های دروس نیستن. اینها نمرات تراز هستن. که ترازهای پاییینی هم هستن. نه برای این رشته که به طور کلی ترازهای 3هزار و 4هزار یعنی درصدهای پایینی داشته این درسها.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نمونه کارنامه نانو دارویی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 10 شهریور 1395, 4:16 am

امیر688 نوشته شده:سلام بنده ارشد بیوشیمی بالینی میخونم برای دکترا بین نانوفناوری دارویی و بیوشیمی بالینی موندم کدوم انتخاب کنم بازار کار کدوم بهتره؟ و اینکه قبولی کدوم راحتره ؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام
اگر باحجم درسهای دارویی مشکل ندارید قبولی در داروسازی راحتتره - از نظر بازار کار هردو دریک سطح معایب ومزایا دارند


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان