vpmehdi4 نوشته شده:faridmostafaie نوشته شده:کارشناس آموزشی نوشته شده:پایه شيمي الي نانوفناوري دارويي رتبه32 تبريز-مازاد با پرداخت شهريه -بين الملل سابق کل:62.3832 مصاحبه 17.1360 سم شناسي وداروشناسي 74.6334 داروسازي باليني 33.0276 فارماسيوتيكس 49.0008 شيمي دارويي 89.8824 فارماكوگنوزي 41.5548 بيوتكنولوژي دارويي 37.4034
آقای کارشناس با این درصد ها واقعا مازاد قبول شده؟
خیلی بالا زده! آقای کارشناس لطفا تجدید نظر بفرمایید
در حد قبولی تهرانه
شاید فارماسیوتیکسو که در نانو ضریبش 3 هستش 50 زده برای همون مازاد قبول شده و شایدم انتخاب رشته اشتباه سهوی کرده باشه.