دکتری پرستاری

Aram.ssh
پست: 1
تاریخ عضویت: دو شنبه 7 آبان 1403, 6:27 pm

دکتری پرستاری

پستتوسط Aram.ssh » دو شنبه 7 آبان 1403, 6:32 pm

سلام وقت بخیر من برای آزمون سال ۱۴۰۴ میخوام دورس مبانی و روش تحقیق رو به صورت کلاس دوره ای یا ازمون های دوره ای شرکت کنم آیا موسسه شما در این زمینه فعالیت دارد لطفا راهنمایی کنید تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: دکتری پرستاری

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 10 آبان 1403, 11:07 am

سلام
بله موسسه کلاسهاشو بصورت آنلاین داره
آزمون آزمایشی خیر برگزار نمیشه


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان