دکتری پرستاری
دکتری پرستاری
سلام وقت بخیر من برای آزمون سال ۱۴۰۴ میخوام دورس مبانی و روش تحقیق رو به صورت کلاس دوره ای یا ازمون های دوره ای شرکت کنم آیا موسسه شما در این زمینه فعالیت دارد لطفا راهنمایی کنید تشکر
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21678
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: دکتری پرستاری
سلام
بله موسسه کلاسهاشو بصورت آنلاین داره
آزمون آزمایشی خیر برگزار نمیشه
بله موسسه کلاسهاشو بصورت آنلاین داره
آزمون آزمایشی خیر برگزار نمیشه
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان