کارت
ارسال شده: سه شنبه 3 بهمن 1391, 11:48 am
سلام
من نمي تونم کارت ورود به جلسه کنکور اعزام دانشجو رو مشاهده کنم سيستم پيام ميده که کد نادرست وارد کرده ايد در حالي که با همين کد ميتونم مشخصات تقاضانامه ثبت نامي رو مشاهده کنم نمي دونم چه خاکي تو سرم بريزم بدون کارت که نميتونم برم سر جلسه آزمون. به آدرسهاي پستي معرفي شده ميل زدم جوابي ندادن. ميتونيد شماره تلفني معرفي کنيد که من براي رفع اشکال کارت آزمون با اون تماس بگيرم؟
کلاًپيشنهادي به ذهنتون ميرسه؟
من هنوز تو شوکم
من نمي تونم کارت ورود به جلسه کنکور اعزام دانشجو رو مشاهده کنم سيستم پيام ميده که کد نادرست وارد کرده ايد در حالي که با همين کد ميتونم مشخصات تقاضانامه ثبت نامي رو مشاهده کنم نمي دونم چه خاکي تو سرم بريزم بدون کارت که نميتونم برم سر جلسه آزمون. به آدرسهاي پستي معرفي شده ميل زدم جوابي ندادن. ميتونيد شماره تلفني معرفي کنيد که من براي رفع اشکال کارت آزمون با اون تماس بگيرم؟
کلاًپيشنهادي به ذهنتون ميرسه؟
من هنوز تو شوکم