صفحه 1 از 1

کارت

ارسال شده: سه شنبه 3 بهمن 1391, 11:48 am
توسط آناهیتا
سلام
من نمي تونم کارت ورود به جلسه کنکور اعزام دانشجو رو مشاهده کنم سيستم پيام ميده که کد نادرست وارد کرده ايد در حالي که با همين کد ميتونم مشخصات تقاضانامه ثبت نامي رو مشاهده کنم نمي دونم چه خاکي تو سرم بريزم بدون کارت که نميتونم برم سر جلسه آزمون. به آدرسهاي پستي معرفي شده ميل زدم جوابي ندادن. ميتونيد شماره تلفني معرفي کنيد که من براي رفع اشکال کارت آزمون با اون تماس بگيرم؟
کلاًپيشنهادي به ذهنتون ميرسه؟
من هنوز تو شوکم :shock:

جواب: کارت

ارسال شده: چهار شنبه 4 بهمن 1391, 4:29 pm
توسط کارشناس آموزشی
بهتره مراجعه کنید به مرکز سنجش توشهرک غرب اگر تهران هستید اگرنه باموسسه تماس بگیرید