صفحه 1 از 1
فیزیولوژی
ارسال شده: جمعه 25 مرداد 1392, 7:57 pm
توسط sara_com_262
با سلام و سپاس فراوان از دقت و سرعت کارشناس محترم
برای دکترای فیزیولوژی چه منابعی باید مطالعه کرد؟
واقعا فارغ التحصیلان این رشته بیکار هستند؟ من تبلیغان منفی در مورد دکترای این رشته زیاد شنیدم و این منو نگران می کنه!
برای قبولی در تبریز درصد ضرایب تقریبا باید چند باشه؟
جواب: فیزیولوژی
ارسال شده: یک شنبه 27 مرداد 1392, 3:19 am
توسط کارشناس آموزشی
فیزیولوژی:گنونگ،کندل-فارماکولوژِی خلاصه کاتزونگ،بیوشیمی پاسالار-آناتومی چکیده گری
بله البته اکثررشته ها به همین صورته
بالای 60باید بزنید -قبولیش هم راحت نیست
Re: فیزیولوژی
ارسال شده: دو شنبه 5 مهر 1395, 6:47 am
توسط زهرا ابوذری
با سلام میشه برای فیزیولوژی لیسانس به پزشکی منبع بگید؟
من وقتم کمه حدود 5تا6ماه فرصت دارم .میخواستم گایتون رو بخونم ولی فکر نکنم فرصت بکنم .خلاصه ی گایتون چطوره؟و اگه اره کدوم انتشارات؟
اگه هم نخ خب لطفا یع منبع بهم معرفی کنید
Re: فیزیولوژی
ارسال شده: دو شنبه 5 مهر 1395, 6:48 am
توسط زهرا ابوذری
با سلام میشه برای فیزیولوژی لیسانس به پزشکی منبع بگید؟
من وقتم کمه حدود 5تا6ماه فرصت دارم .میخواستم گایتون رو بخونم ولی فکر نکنم فرصت بکنم .خلاصه ی گایتون چطوره؟و اگه اره کدوم انتشارات؟
اگه هم نه خب لطفا یه منبع بهم معرفی کنید
Re: فیزیولوژی
ارسال شده: دو شنبه 5 مهر 1395, 5:48 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
انتشارات اندیشه رفیع