من ارشدمو تو رشته بیوتکنولوژی میکروبی تموم کردم اما می خواستم بدونم اگه دکتری بیوتکنولوژی پزشکی بگیرم
حالا من نمیفهمم منظور از این بالا تر برای همه رشته ها از جمله بیوتکنولوژی پزشکیه یا فقط برای ژنتیک که جلوش نوشته؟
در کل میخوام بدونم دکتری چی شرکت کنم که اگه بعد ها خواستم برم ژنتیک پزشکی ممکن باشه... با دکترا زیست شناسی ژنتیک مولکولی چی ؟ اونجوری میشه ژنتیک پزشکی شرکت کنم؟
میدونم سوالم یه ذره عجیبه و خیلی وقتتون گرفتم... اما واقعا برام مهمه یعنی اگه فک کنم راهی نیست برم ژنتیک پزشکی شاید دوباره برای ارشد انسانی بخونم.... واسه همین یه دنیا ممنون میشم اگه جواب قطعی واضح بدید.... هیچ جا درست جواب نمیدن که بفهمم چیکار کنم....