نتایج
ارسال شده: دو شنبه 8 دی 1393, 5:21 pm
با سلام
یه سوالی داشتم. در روز مصاحبه دکترای وزارت بهداشت مدارک درست بررسی نشد. مثلا مدرک زبان و نمرش و یا سهمیه استعداد یا معدل یا خیلی گواهی ها ....
حالا این مدارم به طور جداگانه توسط کارشناسان سنجش بررسی میشه و نمره مصاحبه بهش تعلق میگیره؟
یا نمره مصاحبه در همون روز تعیین شده هست؟
می خواستم بدونم اگر مدارکمون درست بررسی نشده باشه آیا از روی اون سی دی که دادیم همه مدارک دوباره بررسی میشه یا فقط نمره زبان و امتیاز استعداد؟
آیا معدل دوره کارشناسی ارشد و محل تحصیل در دوره ارشد هم تاثیر گذار هست تو این امتیاز یا خیر؟
ببخشید سوالام زیاد شد . لطفا راهنمایی کنید . ممنون
یه سوالی داشتم. در روز مصاحبه دکترای وزارت بهداشت مدارک درست بررسی نشد. مثلا مدرک زبان و نمرش و یا سهمیه استعداد یا معدل یا خیلی گواهی ها ....
حالا این مدارم به طور جداگانه توسط کارشناسان سنجش بررسی میشه و نمره مصاحبه بهش تعلق میگیره؟
یا نمره مصاحبه در همون روز تعیین شده هست؟
می خواستم بدونم اگر مدارکمون درست بررسی نشده باشه آیا از روی اون سی دی که دادیم همه مدارک دوباره بررسی میشه یا فقط نمره زبان و امتیاز استعداد؟
آیا معدل دوره کارشناسی ارشد و محل تحصیل در دوره ارشد هم تاثیر گذار هست تو این امتیاز یا خیر؟
ببخشید سوالام زیاد شد . لطفا راهنمایی کنید . ممنون