صفحه 1 از 4

نتایج

ارسال شده: دو شنبه 8 دی 1393, 5:21 pm
توسط MED
با سلام
یه سوالی داشتم. در روز مصاحبه دکترای وزارت بهداشت مدارک درست بررسی نشد. مثلا مدرک زبان و نمرش و یا سهمیه استعداد یا معدل یا خیلی گواهی ها ....
حالا این مدارم به طور جداگانه توسط کارشناسان سنجش بررسی میشه و نمره مصاحبه بهش تعلق میگیره؟
یا نمره مصاحبه در همون روز تعیین شده هست؟
می خواستم بدونم اگر مدارکمون درست بررسی نشده باشه آیا از روی اون سی دی که دادیم همه مدارک دوباره بررسی میشه یا فقط نمره زبان و امتیاز استعداد؟
آیا معدل دوره کارشناسی ارشد و محل تحصیل در دوره ارشد هم تاثیر گذار هست تو این امتیاز یا خیر؟
ببخشید سوالام زیاد شد . لطفا راهنمایی کنید . ممنون

Re: نتایج

ارسال شده: سه شنبه 9 دی 1393, 1:45 pm
توسط کارشناس آموزشی
خیر معمولا اعتراض تاثیری ندارد
بخشی از نمره مصاحبه در همون روز تعیین میشود
از روی اون سی دی که دادید همه مدارک دوباره بررسی میشه
معدل دوره کارشناسی ارشد و محل تحصیل در دوره ارشد هم تاثیر گذار هست تو این امتیاز

Re: نتایج

ارسال شده: سه شنبه 9 دی 1393, 4:52 pm
توسط MED
خیلی ممنون. همین که دوباره بررسی میشه خوبه!
بعد اینکه میگن محل قبولی رو هیات برد تعیین میکنن درسته؟ یعنی اینکه کدوم دانشجو صلاحیت قبولی در کدوم دانشگاه رو داره؟ یا همه ش بسته به نمره کتبی و اولویت خودمون داره"؟

Re: نتایج

ارسال شده: چهار شنبه 10 دی 1393, 3:52 pm
توسط کارشناس آموزشی
همه چیز بستگی به رتبه دارد

Re: نتایج

ارسال شده: سه شنبه 16 دی 1393, 6:13 pm
توسط PHD.AP
با سلام
نتایج دکترای وز بهداشت کی میاد؟
هر سال بیست روز بعد مصاحبه بوده...چرا امسال ک دو هفته ازمون و مصاحبه زودتر بود نمیاد؟؟

Re: نتایج

ارسال شده: چهار شنبه 17 دی 1393, 2:19 pm
توسط کارشناس آموزشی
قراره5بهمن اعلام شه

Re: نتایج

ارسال شده: چهار شنبه 17 دی 1393, 6:38 pm
توسط MED
خیلی ممنون
کجا این خبر اعلام شده که 5 بهمن؟
فاصله مصاحبه تا اعلام نتایج خیلی طولانی تر از سالهای پیش شده! یعنی نتایج هنوز مشخص نیست؟

Re: نتایج

ارسال شده: پنج شنبه 18 دی 1393, 8:17 am
توسط a.raashki
سلام.4 بهمن گفتن اعلام میشه،تو سایت سنجش تو اولین اطلاعیه ها هست.اما من از یه منبع موثق شنیدم که 30 دی اعلام میشه احتمالا.به امید موفقیت همه ی اونایی که واقعا زحمت کشیدن

Re: نتایج

ارسال شده: پنج شنبه 18 دی 1393, 8:25 am
توسط MED
سلام. شما زا کجا میدونید 30دی اعلام میشه؟ منبع موثقتون کی هست یا کجاست؟
آخه خیلی طولانی شده از زمان مصاحبه ! هیچ خبری یا اطلاعیه ای هم منتشر نشده!

Re: نتایج

ارسال شده: یک شنبه 21 دی 1393, 7:31 am
توسط MED
5 بهمن درسته یا 4 بهمن؟
30 دی منبعش کجاست؟
چرا اعلام نتایج اینقدر طولانی شده؟