دانشجوی دکتری
ارسال شده: چهار شنبه 13 اسفند 1393, 6:41 pm
سلام حضور کارشناس محترم
اگر کسی دکتری شیمی قبول بشه می تونه در آزمون داروسازی شرکت کنه؟
چون من سال کذشته از ترس اینکه نتونم مصاحبه نرفتم با اینکه شبانه هم بود.چون دفترچه نوشته بود نباید دانشجوی دکتری باشید این فقط برای روزانه است یا همه ی دانشگاه ها رو شامل می شود.؟لطفا راهنمایی کنید
اگر کسی دکتری شیمی قبول بشه می تونه در آزمون داروسازی شرکت کنه؟
چون من سال کذشته از ترس اینکه نتونم مصاحبه نرفتم با اینکه شبانه هم بود.چون دفترچه نوشته بود نباید دانشجوی دکتری باشید این فقط برای روزانه است یا همه ی دانشگاه ها رو شامل می شود.؟لطفا راهنمایی کنید