صفحه 1 از 1

دانشجوی دکتری

ارسال شده: چهار شنبه 13 اسفند 1393, 6:41 pm
توسط سنتز
سلام حضور کارشناس محترم
اگر کسی دکتری شیمی قبول بشه می تونه در آزمون داروسازی شرکت کنه؟
چون من سال کذشته از ترس اینکه نتونم مصاحبه نرفتم با اینکه شبانه هم بود.چون دفترچه نوشته بود نباید دانشجوی دکتری باشید این فقط برای روزانه است یا همه ی دانشگاه ها رو شامل می شود.؟لطفا راهنمایی کنید

Re: دانشجوی دکتری

ارسال شده: پنج شنبه 14 اسفند 1393, 7:55 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله میتونه
روزانه است اگرقبول بشید باید شهریه بدید مگراینکه از رشته فعلیتون انصراف بدید

Re: دانشجوی دکتری

ارسال شده: جمعه 15 اسفند 1393, 7:30 pm
توسط سنتز
خیلی ممنون از راهنماییتون