نانوفن آوري پزشکی
ارسال شده: چهار شنبه 13 اسفند 1393, 8:40 pm
با سلام
از لحاظ بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره یا دکتری دارو سازی هسته ای؟؟
و اینکه دقیقا زمینه کاری نانو فن آوری پزشکی چیه؟
و با توجه به اینکه من فوق لیسانس شیمی دارم با فرصت مطالعه 6 ماهه امکان قبولی دارم؟ و اینکه بعد از قبولی در آزمون کتبی ،شانس بالایی در قبولی مصاحبه وجود دارد؟؟
از لحاظ بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره یا دکتری دارو سازی هسته ای؟؟
و اینکه دقیقا زمینه کاری نانو فن آوری پزشکی چیه؟
و با توجه به اینکه من فوق لیسانس شیمی دارم با فرصت مطالعه 6 ماهه امکان قبولی دارم؟ و اینکه بعد از قبولی در آزمون کتبی ،شانس بالایی در قبولی مصاحبه وجود دارد؟؟