صفحه 1 از 1
برنامه
ارسال شده: شنبه 15 فروردین 1394, 7:02 pm
توسط سنتز
کارشناس عزیز با توجه به جامع شدن ازمون داروسازی من الان کتاب شیمی دارویی-فارماکولوژی و درمان شناسی رو دارم به نظر شما چه جوری بخونمشون ؟چون هنوز پکیج شما اماده نیست.می خوام تا شروع آزمون های شما یکبار همه رو خونده باشم
Re: برنامه
ارسال شده: یک شنبه 16 فروردین 1394, 2:06 pm
توسط کارشناس آموزشی
پکیج موسسه که آماده میباشد میتونید تهیه کنید
بستگی دارد چه رشته مدنظرتان باشد چون ضرائب در دروس مختلف فرق دارد ولی فعلا روی فارماکولوژی تمرکز کنید بهتره
Re: برنامه
ارسال شده: یک شنبه 16 فروردین 1394, 7:25 pm
توسط سنتز
ولی من تماس گرفتم گفتن آماده نیست من شیمی دارویی می خوام شرکت کنم
Re: برنامه
ارسال شده: دو شنبه 17 فروردین 1394, 5:00 pm
توسط کارشناس آموزشی
باتوجه به منابع معرفی شده جدید جزوات درحال بازنگری میباشد وبه زودی قابل ارائه میباشد