انتخاب رشته
ارسال شده: سه شنبه 1 اردیبهشت 1394, 8:57 pm
سلام کارشناس عزیز من هم مثل یکی از کاربرهاتون دکتری شیمی آلی مجاز شدم اما شما گفتین که الی نخونید .من پارسال حتی دانشگاههای غیر روزانه هم نرفتم وشما گفتین که فقط واسه روزانه مشکل پیش می اید الان امسال شرایط فرق کرده یا می تونم شبانه-پیام نور -پردیس برم؟بعد اگه دارویی قبول شدم انصراف بدم؟