صفحه 1 از 1

انتخاب رشته

ارسال شده: سه شنبه 1 اردیبهشت 1394, 8:57 pm
توسط سنتز
سلام کارشناس عزیز من هم مثل یکی از کاربرهاتون دکتری شیمی آلی مجاز شدم اما شما گفتین که الی نخونید .من پارسال حتی دانشگاههای غیر روزانه هم نرفتم وشما گفتین که فقط واسه روزانه مشکل پیش می اید الان امسال شرایط فرق کرده یا می تونم شبانه-پیام نور -پردیس برم؟بعد اگه دارویی قبول شدم انصراف بدم؟

Re: انتخاب رشته

ارسال شده: چهار شنبه 2 اردیبهشت 1394, 2:38 pm
توسط کارشناس آموزشی
امسال شرایط فرق نکرده میتونید برید-بله مشکلی نداره