صفحه 1 از 1

می تونیم امتحان بدیم

ارسال شده: پنج شنبه 28 خرداد 1394, 7:21 pm
توسط سنتز
سلام کارشناس عزیز ما بچه های شیمی دوباره کلی جزوه گرفتیم احتمال این هست که ما اصلا نتونیم تو آزمون داروسازی شرکت کنیم؟یا فقط شایعه است؟یا هر گرایشی رو نمی تونیم شرکت کنیم؟اون گرایشا کودومان؟لطفا بگین که ما این همه بلا تکلیف نباشیم :shock:

Re: می تونیم امتحان بدیم

ارسال شده: یک شنبه 31 خرداد 1394, 6:54 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بعیده میتونید شرکت کنید-طبق پذیرش سال قبل فعلا درنظرگرفته میشه