می تونیم امتحان بدیم
ارسال شده: پنج شنبه 28 خرداد 1394, 7:21 pm
سلام کارشناس عزیز ما بچه های شیمی دوباره کلی جزوه گرفتیم احتمال این هست که ما اصلا نتونیم تو آزمون داروسازی شرکت کنیم؟یا فقط شایعه است؟یا هر گرایشی رو نمی تونیم شرکت کنیم؟اون گرایشا کودومان؟لطفا بگین که ما این همه بلا تکلیف نباشیم 