صفحه 1 از 1

بودجه بندی

ارسال شده: سه شنبه 9 تیر 1394, 7:45 pm
توسط سنتز
با سلام حضور کارشناس گرامی
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟

Re: بودجه بندی

ارسال شده: چهار شنبه 10 تیر 1394, 6:11 am
توسط کارشناس آموزشی
درود برشما
راستش کسایی که توکلاس ها شرکت میکنند احتمال 90% قبولی در رشته رو دارند چون حجم مطالب زیاد و سنگینه ، بنظرم روی فارماکولوژی که ضریب بیشتری توی تمامی درس ها داره بایستی وقت بیشتری بذاری ، شیمی دارویی رو بدون کلاس نتیجه نمیگیری