بودجه بندی
ارسال شده: سه شنبه 9 تیر 1394, 7:45 pm
با سلام حضور کارشناس گرامی
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟
من برای آزمون های شما ثبت نام کردم اما هنوز بودجه بندی درس ها رو رو سایت نذاشتید الان می خونم ولی کیفیتی نداره.به نظر شما برای آزمون داروسازی روزی چند ساعت بخونم کدوم درسا زمان بر ترند؟وچه زمانی بودجه بندی ازمون ها رو اعلام می کنید؟