سوال مهم، رتبه و پذیرش
ارسال شده: چهار شنبه 7 بهمن 1394, 7:29 am
سلام
آیا رتبه ای که برای ما در کارنامه دکترای تخصصی آمده است تعیین کننده قبولی ماست؟
مثلا 20 نفر پزشکی مولکولی در کل کشور پذیرش می شوند. الان رتبه فرد شده 17، یعنی ختما اگر آن همه جا را بزند باید بالخره یک جا قبول شه. درسته؟
اخه یک جایی خوندم که فقط رتبه ملاک نیست و نمره هم مهمه. مثلا اگر رتبه هم خوب باشده و در محدوة قبولی باشه ولی اگر نمره پائین باشده ممکنه فرد قبول نشه
آیا رتبه ای که برای ما در کارنامه دکترای تخصصی آمده است تعیین کننده قبولی ماست؟
مثلا 20 نفر پزشکی مولکولی در کل کشور پذیرش می شوند. الان رتبه فرد شده 17، یعنی ختما اگر آن همه جا را بزند باید بالخره یک جا قبول شه. درسته؟
اخه یک جایی خوندم که فقط رتبه ملاک نیست و نمره هم مهمه. مثلا اگر رتبه هم خوب باشده و در محدوة قبولی باشه ولی اگر نمره پائین باشده ممکنه فرد قبول نشه