صفحه 1 از 1

...

ارسال شده: چهار شنبه 20 مرداد 1395, 7:52 pm
توسط تحصیلات تکمیلی
باسلام خدمت کارشناس محترم
میخاستم بدونم با چ درصد هایی میتونم نانو تکنولوژی دارویی قبول شم؟
برا مصاحبه چ مدارک علمی کسب کنم؟
هزینه ازمون زبان mhle چقد هست؟ و در سال چن بار ازمون برگزاری میشه؟ هر چن باری ک بخوام میتونم ازمون بدم؟
ممنون از شما

Re: ...

ارسال شده: پنج شنبه 21 مرداد 1395, 11:50 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
سه درس اصلی ضریبدارتون باید بالای 60باشه
هرمدرکی که مرتبط بااین موضوع باشه کتاب مقاله و...آمادگی برای آزمون عملی درآزمایشگاه
50هزارتومان-سالی 6بار-بله

Re: ...

ارسال شده: پنج شنبه 21 مرداد 1395, 12:10 pm
توسط farm95
کارشناس محترم میشه بفرمایید بامیانگین 50 و فقط یک درس بالای 60 درصد و رزومه خوب میشه روزانه داروسازی قبول شداگه نه که وقتمو برای مصاحبه تلف نکنم به کارو زندگیم برسم. ممنون میشم پاسخ شفاف بدید

Re: ...

ارسال شده: جمعه 22 مرداد 1395, 11:18 am
توسط تحصیلات تکمیلی
ببخشید منظور از سه درس اصلی کدوم درس ها هستش؟
من شنیدم ک مدرک mhle تا دوسال اعتبار داره,آیا این خبر صحیح هست؟ینی ما بعد از دوسال دوباره باس ازمون mhle بدیم؟ اگه ن پس تا چ مدت اعتبار داره?
ممنون از شما

Re: ...

ارسال شده: جمعه 22 مرداد 1395, 4:53 pm
توسط کارشناس آموزشی
سیوتکس،فارما،شیمی دارویی
بله -بله-2سال

Re: ...

ارسال شده: جمعه 22 مرداد 1395, 4:56 pm
توسط کارشناس آموزشی
farm95 نوشته شده:کارشناس محترم میشه بفرمایید بامیانگین 50 و فقط یک درس بالای 60 درصد و رزومه خوب میشه روزانه داروسازی قبول شداگه نه که وقتمو برای مصاحبه تلف نکنم به کارو زندگیم برسم. ممنون میشم پاسخ شفاف بدید

سلام
بله میشه