صفحه 1 از 1
درصد
ارسال شده: یک شنبه 14 شهریور 1395, 4:32 pm
توسط faridmostafaie
به نام خدا
کارشناس محترم و بقیه ی دوستان درسته که وزارت بهداشت 10 الی 15 درصد به درصدی که خودمون محاسبه میکنیم اضافه میکنه؟
Re: درصد
ارسال شده: یک شنبه 14 شهریور 1395, 4:35 pm
توسط bita1984
مگه بقالیه؟
Re: درصد
ارسال شده: یک شنبه 14 شهریور 1395, 5:41 pm
توسط 54821
سلام درست میگه اما چون برای همه است تاثیری نداره همون نمره خام مهمه
Re: درصد
ارسال شده: یک شنبه 14 شهریور 1395, 7:45 pm
توسط vpmehdi4
چونکه درصد تراز حساب میشه، بعضی درسها که نسبت به میانگین درصد های داوطلبان بالاتر زده شده، درصد تراز اونا بیشتر میشه
Re: درصد
ارسال شده: دو شنبه 15 شهریور 1395, 8:15 am
توسط اینجا نیست
faridmostafaie نوشته شده:به نام خدا
کارشناس محترم و بقیه ی دوستان درسته که وزارت بهداشت 10 الی 15 درصد به درصدی که خودمون محاسبه میکنیم اضافه میکنه؟
سلام. همچین چیزی نیست اون نمره ی تراز هست و با درصد دروس فرق میکنه.
Re: درصد
ارسال شده: دو شنبه 15 شهریور 1395, 4:38 pm
توسط vpmehdi4
سلام بیتا
خوبید
شما د تهران مصاحبه دادید؟