صفحه 1 از 1

دانشنامه

ارسال شده: سه شنبه 13 مهر 1395, 10:56 am
توسط success
سلام کارشناس محترم. در اطلاعیه سنجش گفته شده. که برای ثبت نام نیاز به دانشنامه است؛ آیا با گواهینامه موقت نمیشه ثبت نام کرد؟؟؟

Re: دانشنامه

ارسال شده: سه شنبه 13 مهر 1395, 6:15 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
با گواهینامه موقت میشه ثبت نام کرد