دانشنامه
ارسال شده: سه شنبه 13 مهر 1395, 10:56 am
سلام کارشناس محترم. در اطلاعیه سنجش گفته شده. که برای ثبت نام نیاز به دانشنامه است؛ آیا با گواهینامه موقت نمیشه ثبت نام کرد؟؟؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/