صفحه 1 از 1
بورسیه
ارسال شده: یک شنبه 16 آبان 1395, 1:41 pm
توسط success
سلام خدمت کارشناس محترم.
من دانشجوی دکترای وزارت بهداشت هستم؛آیا با توجه به اینکه در وزارت بهداشت ملزم به گذراندن طرح هستیم من میتوانم بورسیه دانشگاهی از وزارت علوم شوم؟ تاکید میکنم بورسیه وزارت علوم.
پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما.
Re: بورسیه
ارسال شده: دو شنبه 17 آبان 1395, 6:05 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله میتونید
Re: بورسیه
ارسال شده: سه شنبه 18 آبان 1395, 5:01 am
توسط success
خیلی ممنون از پاسخ شما. فقط ممکنه توضیح بفرمایید که، پس تکلیف طرح که برای آن تعهد دادیم چی میشه؟ آیا اصلا باید طرح را بگذرانم و اگر بله چگونه وقتی بورسیه دانشگاهی شدم در دانشگاه دیگری طرح بگذرانم؟؟ خواهشمندم توضیح کامل بفرمایید خیلی برای من اهمیت دارد. با نهایت سپاس.
Re: بورسیه
ارسال شده: سه شنبه 18 آبان 1395, 5:02 am
توسط success
و اینکه اصلا وزارت بهداشت چنین اجازه ای به من می دهد که قبل از طرح بورسیه وزارت علوم شوم؟؟
Re: بورسیه
ارسال شده: سه شنبه 18 آبان 1395, 6:18 pm
توسط کارشناس آموزشی
طرحتونو باید جداگانه بگذرانید همزمان هم میشه-خیلیا دوشیفته کارمیکنند--بله مانعی نداره
Re: بورسیه
ارسال شده: چهار شنبه 19 آبان 1395, 4:35 am
توسط success
خیلی خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید.
Re: بورسیه
ارسال شده: پنج شنبه 20 آبان 1395, 5:48 am
توسط کارشناس آموزشی
خواهش میکنم
موفق باشید