صفحه 1 از 4
اقتصاد سلامت
ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:53 am
توسط adeco
با سلام و احترام... کارشناس محترم میشه بفرمایید تعداد شرکت کنندگان دکتری اقتصاد سلامت امسال چند نفر بودن؟؟؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 7:39 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
70نفر
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 7:56 pm
توسط adeco
با سلام مجدد این تعداد به همراه غایبین هست؟؟؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 5:57 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 6:44 am
توسط mn2hh5
سلام...شما امسال ازمون اقتصاد سلامت دادین؟
حوزه امتحانیتون کجا بود؟ درصداتون امسال چطور شده؟ از بقیه بچه ها هم اطلاعی دارین؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:37 am
توسط adeco
سلام...بله من همدان امتحان دادم.... امسال سخت بود یعنی.تغییر کرده بود نسبت به سال های گدذشته ...میانگین ۴٠ … شما کجا بودین چند نفر تو حوزه شما بودن و کلا چطور بود.... میانگینتون چنده....
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:39 am
توسط mn2hh5
من مشهد بودم و ۳ نفر بودیم.حوزه ی کرمان ۵ نفر بودن و اصفهان ۶ نفر...انگار براای همه سخت بوده...منم ۴۱ زدم...همدان چند نفر بودن؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:40 am
توسط mn2hh5
شما سال اولتون بود ازمون دادین؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:42 am
توسط mn2hh5
من از میانگینهای بچه های تهران اطلاعی ندارم.شما خبری دارین؟
Re: اقتصاد سلامت
ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:42 am
توسط adeco
تنها بودم... بله سال اول...
شما چطور؟؟؟
نه من خبری ندارم