صفحه 1 از 2

مصاحبه

ارسال شده: دو شنبه 31 اردیبهشت 1397, 10:03 pm
توسط گلسا
سلام. میخواستم بدونم میتونید تاریخ تقریبی مصاحبه رو بگید؟ با تشکر

Re: مصاحبه

ارسال شده: سه شنبه 1 خرداد 1397, 2:06 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
20تیر

Re: مصاحبه

ارسال شده: پنج شنبه 3 خرداد 1397, 10:11 am
توسط issapare
سلام تاریخ دقیقش رو گفتید یا 20م تقریبیه؟

Re: مصاحبه

ارسال شده: جمعه 4 خرداد 1397, 1:58 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
تقریبیه

Re: مصاحبه

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 12:11 pm
توسط issapare
سلام
با این درصدها احتمال قبولی در نانو پزشکی چقد هست؟ نانو 90, سلولی 53و واستعداد0

Re: مصاحبه

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 2:53 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیلی زیاد

Re: مصاحبه

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 8:02 pm
توسط issapare
واقعا؟ اخه استعداد که نزدم سلولی هم که درصدش بالا نیست نانو هم فک کنم اکترا بالا زدن...

Re: مصاحبه

ارسال شده: دو شنبه 7 خرداد 1397, 10:28 am
توسط کارشناس آموزشی
استعداد که مهم نیست سلولیم کسی بالاتراز60نزده

Re: مصاحبه

ارسال شده: دو شنبه 7 خرداد 1397, 8:49 pm
توسط issapare
واقعا البته با کلید جدید استعداد 10درصد شد نمیدونید نانو بالاترین درصد چند بوده؟

Re: مصاحبه

ارسال شده: سه شنبه 8 خرداد 1397, 4:55 am
توسط کارشناس آموزشی
خیر نمیدونیم