صفحه 1 از 1

تعهد هئیت علمی

ارسال شده: یک شنبه 24 آذر 1398, 2:59 pm
توسط Amir97
کارشناس عزیز چند سوال داشتم لطف میکنید جواب بدید
کسیکه دکترا وزارت بهداشت قبول میشه باید تعهد بده؟
و این تعهد به منزله اینکه دوبرابر مدت زمان تحصیل باید در قالب هیئت علمی کار کنه؟آیا حقوق هیئت علمی به اون میدن؟
این تعهد برای داوطلبین آزاد هست یا شاغلین علوم پزشکی یا هردو؟
اگر سن داوطلب بعد از اخذ دکترا بالاتر از ۴۵ شود هم باز میتونه در قالب هیئت علمی به تعهداتش عمل کنه؟
این تعهدات اجباری است یا اختیاری؟یعنی امکان داره شما تعهد بدی ولی دانشگاه مربوطه بگه فعلا نیاز نداریم.
ممنون از بردباری شما عزیزان

Re: تعهد هئیت علمی

ارسال شده: یک شنبه 24 آذر 1398, 7:12 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله
نه صرفا در قالب هیئت علمی -خیر نصف حقوق هیئت علمی
هردو
بله میتونه
اجباریه - بله