صفحه 1 از 1
تعداد شرکت کنندگان
ارسال شده: دو شنبه 3 مهر 1402, 6:08 pm
توسط jalalp58
با سلام و احترام لطفا اگر میدانید بفرمایید تعداد شرکت کنندگان رشته دکتری سلامت در بلایا و فوریت ها پارسال چند نفر بوده و یا امسال چند نفر هست ؟ ممنون
Re: تعداد شرکت کنندگان
ارسال شده: سه شنبه 4 مهر 1402, 6:12 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
۵۰۰نفر بوده
Re: تعداد شرکت کنندگان
ارسال شده: سه شنبه 4 مهر 1402, 7:13 pm
توسط 9923123156
با سلام و خسته نباشید. قبول شدن از طریق سهمیه بومی سی درصد دکتری مهندسی بافت ، ارزش بیشتری دارد یا قبولی سهمیه آزاد روزانه دکتری علوم سلولی کاربردی.در کل کدامیک از این دو رشته کاربردی تر و آینده دارتر و علم روز است.با داشتن سن ۴۵ سال در حال حاضر و قبولی دکتری با سهمیه بومی تعهدی،میتوان استخدام پیمانی هیات علمی شد.با تشکر
Re: تعداد شرکت کنندگان
ارسال شده: چهار شنبه 5 مهر 1402, 5:51 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
قبولی سهمیه آزاد روزانه دکتری علوم سلولی کاربردی
علوم سلولی کاربردی بهتره
بله میشه