صفحه 1 از 1

دکتری پرستاری

ارسال شده: دو شنبه 7 آبان 1403, 6:32 pm
توسط Aram.ssh
سلام وقت بخیر من برای آزمون سال ۱۴۰۴ میخوام دورس مبانی و روش تحقیق رو به صورت کلاس دوره ای یا ازمون های دوره ای شرکت کنم آیا موسسه شما در این زمینه فعالیت دارد لطفا راهنمایی کنید تشکر

Re: دکتری پرستاری

ارسال شده: پنج شنبه 10 آبان 1403, 11:07 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله موسسه کلاسهاشو بصورت آنلاین داره
آزمون آزمایشی خیر برگزار نمیشه