دکتری پرستاری
ارسال شده: دو شنبه 7 آبان 1403, 6:32 pm
سلام وقت بخیر من برای آزمون سال ۱۴۰۴ میخوام دورس مبانی و روش تحقیق رو به صورت کلاس دوره ای یا ازمون های دوره ای شرکت کنم آیا موسسه شما در این زمینه فعالیت دارد لطفا راهنمایی کنید تشکر
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/